سامسونگ با Galaxy-S7 ، کارت حافظه را باز می‌گرداند؟

0
1901
احتمال وجود کارت حافظه در گلکسی s7

زمان بسیار اندکی تا معرفی نسل بعدی پرچمداران سامسونگ یعنی خانواده S7 این شرکت باقی‌ست در این زمان کوتاه همه روزه خبرهای متعددی در مورد این سری به گوش می‌رسد. در یکی از جدیدترین خبرها که همانند سایرین راهی برای تایید آن وجود ندارد صحبت از بازگشت دوباره کارت حافظه Micro SD‌ به پرچمدار سال 2016 این برند است.

نزدیک به دو سال از آخرین باری که پیشرفته‌ترین پرچمدار سامسونگ از اسلات کارت حافظه Micro SD برخوردار بود می‌‌گذرد؛ این جزء به ظاهر کم‌اهمیت در Galaxy S5 اما در نسل بعدی و در قالب Galaxy S6 ادامه پیدا نکرد و Galaxy S6 edge، فبلت Note5 و +Galaxy S6 edge نیز در پی آن به همین سرنوشت دچار شدند. علتی که سامسونگ با استناد به آن از به کار گرفتن کارت حافظه در مدل‌های جدید خود پرهیز کرده است به سرعت بالای حافظه‌های UFS  در گوشی‌های جدید این شرکت تعلق دارد که باز هم به گفته این برند در صورت حضور کارت حافظه، سرعت عمکلرد دستگاه کند خواهد شد.

Galaxy-S7 - احتمال وجود کارت حافظه در گلکسی s7

در خبر جدید در مورد Galaxy-S7 اما تنها به حضور کارت حافظه Micro SD‌ در این مدل اکتفا شده و توضیح دیگری در این رابطه داده نشده است. پیش از این به تولید S7‌با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی تخت اشاره شده بود و Galaxy-S7 edge نیز طبق همین گزارش‌های تایید نشده به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی که این بار در بالا و پایین خمیده است مجهز خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ