اطلاعات جدید از سه گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ

0
2640
اطلاعات جدید از سه گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ

نقشه راه سامسونگ برای گوشی‌های سال 2019 این شرکت در گفت‌وگوی یک فرد مطلع از درون این کمپانی با Bloomberg افشا شد؛ طبق این اطلاعات، سامسونگ در حال کار روی سه گوشی گلکسی اس 10 مجزاست که یکی از آنها نسخه مجهز به امکان ارتباطی 5G خواهد بود و بالاخره گوشی تاشوی این شرکت نیز در همن اثنا رونمائی می‌شود. در سری گلکسی اس 10 طبق اطلاعات این منبع، سه گوشی حاضر خواهد بود که یک مدل آن دارای صفحه‌نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED با خمیدگی از دو طرف، سه دوربین در پشت (عادی، الترا واید و تله‌فتو)، سنسور اثر انگشت درون صفحه‌نمایش و دوربین سلفی درون صفحه‌نمایش خواهد بود و نسخه پلاس از این سری یعنی گلکسی اس 10 پلاس نیز تقریبا همین امکانات را منتهی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ارائه می‌کند. البته پیش از این ادعا شده بود که گلکسی S10 پلاس با دو دوربین سلفی می‌‌آید اما به هر روی ظاهرا باید تا اواخر سه‌ماهه اول سال 2019 تا روشن شدن معمای این گوشی‌ها به انتظار نشست.

نسخه پایه Galaxy S10 دارای صفحه‌نمایش فلت و بدون خمیده‌گی Super AMOLED است و به احتمال قوی سنسور اثر انگشت آن در کناره گوشی قرار می‌گیرد. منبع این خبر به دوربین‌های این گوشی اشاره‌ای نکرده اما می‌توان حدس زد که در این مدل تنها از یک دوربین (یا دوربین‌های دوگانه) در پشت دستگاه استفاده شود.

جدا از گوشی‌های گلکسی اس 10 به گفته منبع این خبر، سامسونگ در پی به دست آوردن و تسخیر این بازار بکر در کوتاه مدت است چرا که به جز شرکت هواوی که برنامه‌ نچندان واضحی را برای ساخت چنین دستگاهی اعلام کرده،‌ سایرین حداقل هنوز در ظاهر، اقدامی جدی در این راستا، صورت نداده‌اند. گوشی تاشوی سامسونگ که پیش از این انتظار رونمائی از آن در سال جاری میلادی می‌رفت احتمالا به سال آینده موکول خواهد شد. در انتهای این خبر نیز ادعا شده که سامسونگ در پی حذف جک هدست از گوشی‌های خود است اما ظاهرا این اقدام را بار دیگر به عقب انداخته است.

منبع

ارسال یک پاسخ