منتظر یک تبلت ایسوس با مشخصات بالا باشید

0
2631
منتظر یک تبلت ایسوس با مشخصات بالا باشید

تبلت‌ها آرام‌آرام به دیوایس‌هایی کم مصرف و اندکی فراموش شده تبدیل گشته و نه‌تنها در کلاس اندروید بلکه آیپدهای پر افتخار اپل نیز فروش اندکی را در طی چند سال گذشته تجربه می‌کنند. در این میان بزرگان دنیای اندروید نیز دیوایس‌های بسیار کمتری را در این رده ارائه می‌کنند. ایسوس اما در میان شرکت‌های مختلف از جمله پر کارترین برندها در زمینه تبلت محسوب شده و تقریبا هر چند ماه یک بار محصول تازه‌ای را در این کلاس معرفی می‌‌کند. ایسوس در شهریور ماه ZenPad 3S 10 را با مشخصاتی در سطح آیپد ایر 2 اپل ارائه کرد و ماه پیش نیز نسخه LTE این مدل را با برخی تغییرات در دسترس قرار داد. امروز اطلاعاتی از یک تبلت ایسوس در دسترس قرار گرفت که بار دیگر مشخصات متوسط رو به بالایی را نشان می‌دهد.

منتظر یک تبلت ایسوس با مشخصات بالا باشید

Asus ZenPad 3S 10 LTE

طبق این اطلاعات که به نقل از دیتابیس بنچ‌مارک GFXBench ارائه شده این تبلت ایسوس دارای صفحه‌نمایش 9.7 اینچی 1536×2048 پیکسلی بوده و پردازشگر آن 12 هسته‌ای با نام مدل MediaTek MT8173 معرفی شده است که البته یکی از این دو مورد یعنی نام مدل یا 12 هسته‌ای بودن آن طبق حقایق به دست آمده اشتباه است چرا که SoC مذکور تنها 4 هسته دارد و اطلاعاتی نیز در مورد ارائه قریب‌‌الوقوع بودن ارائه یک چیپ‌ست 12 هسته‌ای از سوی مدیاتک در دسترس قرار دارد. در بخش گرافیک این مجموعه به PowerVR GX6250 اشاره شده و 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه در آن وجود دارد. دوربین اصلی دستگاه 7 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 4.7 مگاپیکسلی است.

هنوز با اطمینان در مورد نام مدل و زمان حضور این مدل در بازار نمی‌توان اظهارنظر کرد اما حداقل می‌توان امیدوار بود که این مدل قیمت کمتری نسبت به ZenPad 3S 10 که ماه پیش با رقم 405 دلار معرفی شده داشته باشد چرا که در حال حاضر با این قیمت شانس موفقیت بالایی برای آن در مقابل رقیب اصلی یعنی iPad Air 2 اپل با قیمت 399 دلار نمی‌توان قائل شد.

ارسال یک پاسخ