ال جی جی 4 پرو (LG G4 Pro) با دوربین 27 مگاپیکسلی!

0
2272
25 درصد فروش بیشتر برای ال جی در سال 2014

تب ارائه دو گوشی پرچمدار در سال پس از اپل، سامسونگ و HTC اینک ظاهرا به ال‌جی نیز سرایت کرده و پس از آنکه شایعاتی مبنی بر ارائه نسخه قوی‌تری از G4 منتشر شد حالا مشخصات احتمالی و البته تایید نشده این مدل که در نهایت ظاهرا ال جی جی 4 پرو نام خواهد گرفت منتشر شده است. بدنه فلزی، دوربین 27 مگاپیکسلی و پردازنده Snapdragon 820 مشخصات اصلی این مدل هستند.

البته هنوز برای اظهار نظر در مورد مشخصات، شکل ظاهری و زمان حضور در بازار ال جی جی 4 پرو بسیار زود است اما در صورتی که موارد گفته شده در مورد این مدل به واقعیت نزدیک شود باید در نیمه دوم سال جاری میلادی منتظر ارائه هیولایی فوق‌العاده‌ای از سوی LG باشیم. G4 Pro بدنه پلاستیک- چرمی G4 اصلی را با فلز جایگزین کرده و در زمینه صفحه‌نمایش نیز از یک پنل بسیار بزرگ‌تر 5.8 اینچی QHD بهره می‌برد. در بخش پردازشی قرار است از پردازنده هنوز معرفی نشده Snpadragon 820 استفاده شود و حافظه داخلی نیز در دو چینش 32 و 64 گیگابایتی در کنار 4 گیگابایت رم در دسترس قرار می‌گیرد.

ال جی جی 4 پرو - مشخصات احتمالی گوشی LG G4 pro

دیگر نکته هیجان‌انگیز در مورد ال جی جی 4 پرو به دوربین آن تعلق دارد که به ناگاه از وضوح 16 مگاپیکسل دوربین G4 به 27 مگاپیکسل ارتقا پیدا خواهد کرد. وضوح دوربین دوم البته همچنان 8 مگاپیکسل باقی می‌ماند. هیچ یک از اطلاعات گفته شده در این صفحه البته به صورت مستقل تایید نشده‌اند و به همین علت کاملا در صحت آنها تا زمان ارائه اطلاعات دقیق‌تر باید شک کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ