امکان ارسال عکس با سایت اینستاگرام با موبابل بدون نصب اپ!

0
2369
امکان ارسال عکس با سایت اینستاگرام با موبابل بدون نصب اپ!

یکی از محدودیت‌های اصلی شبکه اجتماعی فوق‌محبوب اینستاگرام، محدود کردن کاربران به ارسال عکس تنها با اپلیکیشن موبایل آن است و تا به امروز با اینکه امکان مشاهده تصاویر حاضر در کانال از طریق سایت اینستاگرام وجود داشت اما اضافه و آپلود کردن عکس جدید از این طریق وجود نداشت؛ امروز این محدودیت حداقل برای کاربران موبایل برداشته شد.

خبر جدید در این مورد نخستین بار توسط یک کاربر توئیتر منتشر شد که در طی آن ظاهرا اینستاگرام سایت موبایلی خود را با تغییری روبرو ساخته که در طی آن کاربران به جای اجبار به رفتن به اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانند به سادگی از طریق خود سایت اینستاگرام و مرورگر اینترنت گوشی موبایل، عکس به صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی بیفزایند. در این حالت با اینکه هنوز به یک گوشی موبایل برای آپلود عکس احتیاج دارید اما اگر به هر دلیلی امکان نصب اینستاگرام را ندارید این روش ایده‌آل به نظر می‌رسد.

امکان ارسال عکس با سایت اینستاگرام با موبابل بدون نصب اپ!

با در نظر گرفتن اینکه ایستاگرام به فیس‌بوک تعلق دارد و خود فیس‌بوک نسخه‌ای از اپلیکیشن خود به نام Facebook Lite را برای مناطقی از دنیا با سرعت پایین یا فضای اندک ذخیره‌سازی روی موبایل ارائه کرده است، این تجربه جدید برای اینستاگرام می‌تواند در همان راستای تصمیم‌گیری فیس‌بوک قرار داشته باشد. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی انتظار دارند که پس از این حرکت اینستاگرام، حرکت بعدی این شبکه اجتماعی در دسترس قرار دادن این ویژگی برای کامپیوترهای دسک‌تاپ باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ