انتشار تصویر HTC U Ocean پرچمدار تایوانی برای اولین بار

0
2039
انتشار تصویر HTC U Ocean پرچمدار تایوانی برای اولین بار

اچ‌تی‌سی در ابتدای سال جاری میلادی از تصمیم این شرکت برای ارائه نکردن دنباله‌ای برای HTC 10 که باید HTC 11 نامیده شود خبر داد و البته به این معنا نیست که HTC U Ultra که به تازگی در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است تنها پرچمدار این برند برای سال 2017 خواهد بود. از مدت‌ها پیش نام HTC U که با کد نام Ocean شناخته می‌شود برای پرچمدار اصلی HTC در سال 2017 در نظر گرفته شده و هر روز اطلاعات تازه‌تری در مورد این گوشی ارائه می‌شود. امروز به لطف لیکر معروف، Evan Blass که بیشتر وی را با اکانت توئیتری وی یعنی evleaks می‌شناسیم تصویری منتسب به HTC U Ocean در دسترس قرار گرفته است.

انتشار تصویر HTC U Ocean پرچمدار تایوانی برای اولین بار

آنچه evleaks آن را HTC U Ocean می‌نامد از طری نزدیک به U Ultra بهره می‌برد اما در آن از صفحه‌نمایش دوم خبری نیست و دوربین بخش پشتی نیز طراحی نسبتا عجیبی دارد چرا که برخلاف U Ultra از بیرون‌زدگی در این دوربین خبری نیست و ظاهر آن چندان به یک پرچمدار بزرگ در سال 2017 شباهت ندارد. طبق اطلاعات تأیید نشده‌ای که تا به امروز در دست داریم، HTC U Ocean دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD بوده و بدین‌‌ترتیب مطمئنا از U Ultra کوچک‌تر خواهد بود از اسنپ‌دراگون 835 در آن استفاده شده و همانطور که پیش از این مشخص شده بود HTC U با فریم پیرامونی حساس به فشار ارائه می‌شود. رم 4 گیگ، حافظه داخلی 64 گیگی و دوربین 12 مگاپیکسلی نیز برای این گوشی ذکر شده‌اند. دوربین جلو نیز ظاهرا همان 16 مگاپیکسلی حاضر در Ultra است.

هنوز هیچ اطلاعی در مورد زمان و نحوه ورود احتمالی این گوشی به بازار در دست نیست اما با توجه به حضور Snapdragon 835 در این گوشی شاید تا قبل از تابستان نباید منتظر ارائه این محصول به بازار باشیم.

منبع

ارسال یک پاسخ