لو رفتن گلکسی Note 5 اطلاعات+تصویر

0
1676
تصاویر و اطلاعات جدید سامسونگ گلکسی note 5

اگر فکر می‌کنید که Galaxy S6 همراه با S6 Edge هیجان‌انگیزترین گوشی‌های سال 2015 هستند بهتر است دوباره فکر کنید. امروز تصاویری از فبلت آینده سامسونگ در دسترس قرار گرفته که در صورت صحت این تصاویر و اطلاعات، عنوان هیجان‌انگیزترین یا حداقل یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های سال به Note 5 سامسونگ تعلق خواهد گرفت. مشخصات این گوشی شباهت نزدیکی به S6 دارد.

تصاویر و اطلاعات تازه در مورد Galaxy Note 5 از یکی از معتبرترین منابع در این زمینه یعنی سایت فرانسوی Nowhereelse.fr رخ داده است که حتی پیش از ارائه S6 نیز عکس‌ها و اطلاعات آن را فاش ساخته بود. این سایت تصویری از یک گوشی قرار گرفته در کاور به نمایش گذاشته که بسیار به S6 شباهت دارد. شباهت‌های این تصویر به S6 را باید در فریم فلزی، بخش شیشه‌ای پشت دستگاه، طراحی دوربین، دکمه لمسی تغییر یافته زیر صفحه‌نمایش و اسپیکر پایین دستگاه خلاصه کرد.

تصاویر و اطلاعات جدید سامسونگ گلکسی note 5

افزوده شدن قسمت شیشه‌ای به پشت دستگاه در نگاه اول قابلیت جذابی به نظر می‌رسد اما این کاور شیشه‌ای مفهوم نچندان مثبتی نیز دارد و در صورت به تحقق پیوستن به معنای نبودن اسلات حافظه در این گوشی نیز مثل S6 خواهد بود. از جمله مواردی که در نوت 5 حضور آن تقریبا قطعی به نظر می‌رسد باتری بسیار حجیم 4200 میلی آمپر ساعت است که نسبت به باتری 3220mAh حاضر در نوت 4 ارتقا چشمگیری را نشان می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ