تصاویر سری رخنه کرده از دوربین جدید Nikon D850

0
2337
تصاویر سری رخنه کرده از دوربین جدید Nikon D850

Nikon D850 ظاهرا جدیدترین دوربین DSLR این شرکت ژاپنی است که به زودی به صورت رسمی به نمایش گذاشته می‌شود. چندی پیش شرکت نیکون از ارائه جایگزینی برای دوربین D810 سخن گفته بود که می‌توان به احتمال قریب به یقین آن را همین D850‌ تلقی کرد. در مورد Nikon D850 تا به امروز حرف و حدیث‌های فراوانی شنیده شده اما تصویری از این دوربین تا به امروز دیده نشده بود.

امروز اما کاربران سایت Nikon Rumors تصویری را ارائه کرده‌اند که آن را تصویر واقعی و رسمی نیکون D850 می‌دانند. اگر این تصویر واقعی باشد و بتوان بر آن تکیه کرد، این دوربین فول فریم از لحاظ ظاهری تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته است البته معمولا دوربین‌های DSLR شباهت‌های زیادی به هم دارند و در این میان معمولا تفاوت خاصی دیده نمی‌شود. یک نکته جالب که پیش از این نیز در مورد این دوربین به آن تأکید شده بود به صفحه‌نمایش چرخان دستگاه تعلق دارد که قابلیتی جدید برای این رده به حساب می‌آید. جدا از این فرم طراحی چشمی پنتاپریسم D850 نیز تغییر کرده و اینک از فلش داخلی جداگانه نیز در آن خبری تیست.

تصاویر سری رخنه کرده از دوربین جدید Nikon D850

طبق شنیده‌ها D850 یک دوربین فول فریم با وضوح 45 تا 46 مگاپیکسل است که البته هنوز نیکون این مورد را تأیید یا رد نکرده است. سیستم اتوفوکوس این دوربین نیز ظاهرا هیچ تغییری نسبت به نسل‌های قبلی خود و مدلی مثل D5 نداشته است. هنوز هیچ زمان دقیقی برای معرفی این دوربین از سوی نیکون اعلام نشده اما با توجه به خبرهای رسیده در طی چند روز اخیر می‌توان امیدوار بود که این زمان نزدیک باشد.

نیکون نزدیک به دو سال و نیم پیش آپدیتی را بر مدل D810 با نام نیکون D810A برای عکاسی از ستارگان معرفی کرد و پس از آن نمونه دیگری را در این رده ارائه نکرده است.

منبع

ارسال یک پاسخ