دوربین Galaxy Z Flip به جای 108، تنها 12 مگاپیکسلی‌ست!

0
1661
دوربین Galaxy Z Flip به جای 108، تنها 12 مگاپیکسلی‌ست!

از چندی پیش اطلاعاتی در مورد دومین موبایل تاشوی سامسونگ بر سر زبان‌ها افتاد؛ این گوشی که اندکی بعد، گلکسی Z Flip نام گرفت مثل موتورولا RAZR 2019 از وسط به صورت عمودی به دو نیم تقسیم شده و تشکیل یک گوشی کوچک‌تر را می‌دهد. برخی از اطلاعات در مورد Z Flip به دوربین اصلی آن تعلق داشته که آن را 108 مگاپیکسلی نشان می‌داد اما حالا ظاهرا این ادعا رد شده و با دوربینی با وضوح کاملا پایین‌تر روبرو هستیم.

طبق اطلاعات جدیدی که امروز در توییتر منتشر شده وضوح دوربین اصلی این گوشی برخلاف آنچه پیش از این در بلومبرگ ادعا شده بود، 108 مگاپیکسلی نبوده و تنها 12 مگاپیکسلی‌ست. پیش از این، این‌گونه فرض می‌شد که هر دو گلکسی Z Flip و گلکسی S20 Ultra با دوربین 108 مگاپیکسلی جدید سامسونگ ارائه خواهند شد.

دوربین Galaxy Z Flip به جای 108، تنها 12 مگاپیکسلی‌ست!

دیگر اطلاعات در دسرسی در مورد گلکسی Z فلیپ به صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Dynamic AMOLED، دوربین اصلی بالای صفحه‌نمایش 10 مگاپیکسلی و حافظه 256 گیگابایتی تعلق دارد. باتری گوشی ظاهرا 3,300 تا 3,500 میلی امپر ساعت ظرفیت داشته و رابط کاربری آن نیز One UI 2.1 خواهد بود. در زمینه رنگ نیز به دو رنگ مشکی و ارغوانی برای این مدل اشاره شده است. البته در برخی گزارش‌های جداگانه به رنگ‌های دیگری از جمله آبی، قرمز و صورتی نیز اشاره شده که ظاهرا این آخری برای بازار کره‌ جنوبی در نظر گرفته شده است.

در نهایت تکه دیگری از اطلاعات این گوشی که در حال حاضر می‌توان با درصد اطمینان نسبتا زیادی از آن سخن گفت، شارژر 15 واتی آن است که پیش از این در کنار تقریبا تمامی گوشی‌های رده میانی و حتی پرچمداران سال‌های گذشته این برند نیز قرار گرفته بود. هنوز زمان رونمایی رسمی از این گوشی مشخص نشده اما می‌توان امیدوار بود که این مدل نیز همزمان با رویداد Samsung Unpacked که نزدیک به 3 هفته دیگری برای رونمایی از سری S20 برگزار می‌شود، پرده‌برداری شود.

منبع

ارسال یک پاسخ