سامسونگ گلکسی فولد در چین در 5 دقیقه sold-out شد!

0
1498
سامسونگ گلکسی فولد در چین در 5 دقیقه sold-out شد!

اوائل اسفند سال گذشته بود که گوشی سامسونگ گلکسی Fold به صورت رسمی با قیمتی حول حوش 1,980 دلار معرفی شد. این گوشی اما پس از مدت‌ کوتاهی با مشکلاتی روبرو شد تا جایی‌که سامسونگ دست به جمع‌آوری نسخه‌های اولیه آن زده و گزارشی را در واکنش به خرابی گلکسی فولد منتشر کرد. پس از چندی سامسونگ با خبر دادن از پایان مشکلات Galaxy Fold از ارائه قریب‌الوقوع آن خبر داد. سامسونگ گلکسی فولد چندی پیش به برخی بازارها عرضه شد و بالاخره روز گذشته به بازار چین نیز رسید. سامسونگ گلکسی فولد طبق گفته‌های شرکت سازنده در چین با عملکرد فراتر از انتظاری روبرو شد چرا که همه نسخه‌های آن در عرض تنها 5 دقیقه به فروش رسیده است!

سامسونگ گلکسی فولد در چین در 5 دقیقه sold-out شد!

قیمت در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی فولد در چین برابر با 15,999 یوان است که با یک حساب سرانگشتی به 2,287 دلار برگردانده می‌شود! این رقم برای تهیه یک گوشی هوشمند در بازاری که پرچمداران هواوی، شیائومی و Oppo‌ در آن بسیار ارزان‌قیمت‌تر هستند بسیار گزاف به نظر می‌رسد. از سوی دیگر سامسونگ از مدت‌ها پیش جایی در بین برندهای اصلی سازنده گوشی‌های هوشمند در چین نداشته و همین موضوع فروش بالای فولد را تا به امروز (حداقل روی کاغذ) مشکل جلوه می داد. از این رو با وجود آنکه در صداقت سامسونگ در اعلام فروش همگی گلکسی فولدهای در نظر گرفته شده برای این بازار تردید چندانی نمی‌توان داشت اما با توجه به اعلام نشدن تعداد این گوشی‌ها، می‌توان با درصد اطمینان نسبتا بالایی از زیاد نبودن تعداد این گوشی‌ها، سخن گفت.

گلکسی Fold از یک صفحه‌نمایش داخلی 7.3 اینچی Dynamic AMOLED بهره می‌برد که انعطاف‌پذیر بوده و پس از باز شدن ظاهری مثل یک تبلت را در اختیار کرابران قرار می‌دهد. این گوشی تنها در یک چینش حافظه یعنی با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و سه دوربین در پشت، دو دوربین در جلو و داخل و یک دوربین بالای صفحه‌نمایش کوچک خارجی دارد. نسخه در نظر گرفته شده این گوشی برای بازار چین، SM-F9000 نام دارد که فاقد 5G است.

منبع

ارسال یک پاسخ