سامسونگ S8 با 8 گیگ رم و حافظه UFS 2.1؟

0
2787
خبرهای جدید در مورد سامسونگ S8

سامسونگ S8 یکی از داغ‌ترین گوشی‌های حال حاضر در بازار شایعات و خبرهای تایید نشده اینترنتی است که هر از چندگاهی خبر تازه‌ای در مورد آن به گوش می‌رسد. چندی پیش نبود دوربین دوگانه در این گوشی خبر ساز شد، بعد از مدتی خبری در مورد اتوفوکوس بودن دوربین سلفی سامسونگ S8 منتشر شد، پس از چندی نبود جک هدست در این مدل به خبرها افزوده شد و حتی تصویر رندری براساس اطلاعات به دست آمده از سامسونگ S8 منتشر شد. چند روز قبل نیز اطلاعات گوشی تازه‌ای به نام S8 Plus با صفحه‌نمایش 6 اینچی در دسترس قرار گرفت.

اینک اما تکه تازه‌ای از پازل S8 ارائه شده که در آن به رم فوق‌العاده 8 گیگابایتی در این گوشی اشاره شده است اعلام این خبر در حالی ست که تقریبا تمامی خبرهایی که پیش از در مورد این گوشی منتشر شده بود به 6 گیگابایتی بودن این رم اشاره داشتند. این خبر امروز در شبکه اجتماعی Weibo و توسط فردی که پیش از این سایبقه مناسبی در منتشر کردن اطلاعات صحیح از سامسونگ داشته‌ در دسترس قرار گرفته است.

خبرهای جدید در مورد سامسونگ S8

این شخص همچنین به پروسسور ساخت حود سامسونگ با فناوری 10 نانومتری در این گوشی اشاره کرده و حافظه داخلی آن را نیز ا زنوع پر سرعت UFS 2.1 معرفی کرده است. سامسونگ قرار است ظاهرا S8 را در یک جلسه مطبوعاتی ویژه در ماه آوریل در نیویورک معرفی کند.

منبع

ارسال یک پاسخ