هنوز note 7 دارید؟ از این پس گوشی شارژ نمی‌شود!

0
1919
هنوز note 7 دارید؟ از این پس گوشی شارژ نمی‌شود!

note 7 کابوس‌ تمام‌‌عیار سامسونگ در سال 2016 بالاخره تا 4 روز دیگر و زمان معرفی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به آرامی به دست فراموشی سپرده می‌شود اما هنوز یک نگرانی کوچک دیگر برای سامسونگ جهت ادامه یافتن این کابوس وجود دارد؛ هنوز برخی از افراد در سرتاسر جهان گوشی گلکسی note 7 خود را تحویل نداده و این مسئله ممکن است با توجه به باتری معیوب دستگاه در ادامه منجر به آسیب‌هایی به کاربران شود.

هنوز note 7 دارید؟ از این پس گوشی شارژ نمی‌شود!

طبق گزارش خود شرکت سامسونگ تا به امروز نزدیک به 97 درصد از کاربران Note 7 گوشی خود را به سامسونگ باز گردانده و به جای آن یا هزینه خود را بازپش گرفته یا دیگر پرچمداران سامسونگ در سال 2016 یعنی S7 و S7 edge را دریافت کرده‌اند در این میان اما همان 3 درصد باقی‌مانده نیز به دلیل فروش بالای این گوشی در روزها اول تعداد کمی به حساب نمی‌آیند و اطمینان از مشکل ایجاد نشدن برای این افراد برای سامسونگ که هنوز از مشکلات این گوشی بیرون نیامده و اعتماد کاربران به برند خود را کاملا بازیابی نکرده است بسیار با اهمیت به نظر می‌رسد. برای حل این مشکل سامسونگ تصمیم گرفته تا پروسه شارژ این گوشی‌ها را کاملا قطع کند. این اتفاق در ادامه ماه جاری میلادی رخ می‌دهد و پس از آن کاربران نوت 7 به طور کامل قادر به شارژ دستگاه خود نخواهند بود.

پیش از این برخی گزارش‌ها در مورد ارائه مجدد نوت7‌های تعمیر شده با یک باتری جدید یا ظرفیت کمتر به بازارهایی همچون هند و ویتنام منتشر شد که البته این موضوع پس از اندکی توسط سامسونگ رد شد. بدین‌ترتیب چگونگی راحت شدن سامسونگ از دست این همه نوت 7 که پس از دو بار فراخوان از بازار جمع‌آوری شده است هنوز مشخص نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ