شیائومی Mi band 5 با قابلیت NFC در نسخه جهانی

0
1847
شیائومی Mi band 5 با قابلیت NFC در نسخه جهانی

اواخر خرداد سال جاری بود که شرکت شیائومی از Mi Band 4 با صفحه‌نمایش رنگی رونمایی کرد؛ این دستبند که جانشینی برای Mi Bandهای قبلی این کمپانی به عنوان یکی از پر فروش‌ترین دیوایس‌های پوشیدنی جهان شده است از یک یک صفحه‌نمایش 0.95 اینچی OLED رنگی با وضوح 120×240 پیکسل بهره می‌برد و دارای سیستم شتاب‌سنج دقیق 6 جهته‌ای است که برای دنبال کردن فعالیت‌های ورزشی کاربران به‌کار می‌رود. می بند 4 در نسخه چینی خود هم به میکروفون و هم به NFC مجهز بود اما نسخه جهانی آن هیچ‌یک از این دو ویژگی را ارائه نمی‌دهد حالا اما پس از گذشت مدت کوتاهی از معرفی Mi Band 4 اطلاعاتی در مورد Mi band 5 به دست آمده که از حضور NFC در آن در نسخه جهانی سخن می‌گوید.

اطلاعات جدید در Mi Band 5 در حالی حضور NFC در نسخه جهانی این ساعت را تأیید می‌کند که هنوز مشخص نیست که میکروفون در این دستبند جایی خواهد داشت یا خیر؟ البته این گزارش به پیشرفته‌تر بودن این دستبند و مقاومت بیشتر آن نسبت به گذشته اشاره دارد.

اطلاعات در مورد Mi Band 5 هنوز بسیار اندک و نادر بوده و هنوز هیچ اطلاعاتی از خود شرکت سازنده نیز در این میان منتشر نشده است اما با توجه به رونمایی از Mi Band 3 در می 2018 و پس از آن Mi band 4 در ژوئن 2019 می‌توان انتظار داشت که می بند 5 نیز در اواسط یا اواخر بهار سال آینده به بازار عرضه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ