عکس و مشخصات Nokia 8000 4G لو رفت!

0
2005
عکس و مشخصات Nokia 8000 4G لو رفت!

در حالی‌که گوشی‌های هوشمند 5G در حال تسخیر بازار برای سال 2020 و 2021 هستند شرکت نوکیا هنوز در رده گوشی‌های ساده یا اصطلاخا فیچرفون یکه‌تازه بوده و هنوز فروش نسبتا بالایی را در برخی بازارها تجربه می‌کند. به‌تازگی تصویری به‌ظاهر رسمی از گوشی Nokia 8000 4G منتشر شده که به‌جز طراحی و شکل ظاهری دستگاه، اطلاعاتی را نیز در مورد اجزای داخلی آن نشان می‌دهد. سری 8000 نوکیا در سال‌های دور از جمله خوش‌ساخت‌ترین و پر طرفدارترین گوشی‌های بازار به حساب می‌آمدند و حالا شاید بسیاری از کاربران این برند انتظار مشاهده مجدد یک گوشی خوش‌ساخت را در این رده دارند امری‌که طبق تصویر حداقل در یک مورد یعنی کیبورد اسلایدی این خانواده به واقعیت نپیوسته است.

طبق تصویر با یک فیچرفون عادی روبرو هستیم که ظاهری مشابه اغلب نمونه‌های هم‌رده خود دارد؛ در این میان البته برخی نکات جالب و دلگرم‌کننده‌ نیز به چشم می‌خورد که از آن جمله باید به خمیدگی کناره‌ها گوشی و دکمه‌های جانبی کیبورد اشاره کرد و خود کناره‌ها نیز حالتی شیشه‌ای و براق دارند.

Nokia 8000 4G با سیستم‌عامل KaiOS ارائه می‌شود که پلتفرم محبوبی برای فیچرفون‌ها به حساب می‌آید و با کمک آن امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های پر طرفداری مثل فیس‌بوک و واتس‌اپ فراهم می‌آید. پرسرعت‌ترین گزینه ارتباطات سیم‌کارتی این گوشی همانطور که از نام آن بر می‌آید، 4G است که علاوه بر خود گوشی می‌توان آن را با هات‌اسپات وای‌فای با دیگران نیز به اشتراک گذاشت. نسخه دو سیم‌کارت این گوشی نیز ظاهرا ارائه خواهد شد.

از جمله دیگر اطلاعات منتشر شده در مورد Nokia 8000 4G باید به صفحه‌نمایش 2.8 اینچی LCD با وضوح 240×320 پییکسل، پروسسور Snapdragon 210، حافظه رم 512 گیگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی (قابل ارتقا از طریق درگاه microSD) اشاره کرد.

باتری 1,500 میلی آمپر ساعتی این مدل قابل دسترسی و خارج کردن بوده اما شارژ آن از طیق پورت منسوخ شده microUSB صورت می‌گیرد. دوربین این گوشی نیز 2 مگاپیکسلی‌ست. HMD به‌جز این مدل ظاهرا قرار است با ارائه Nokia 6300 4G، یکی دیگر از اسطوره‌های نوکیا یعنی Nokia 6300 را پس از 14 سال زنده کند!

منبع

ارسال یک پاسخ