سامسونگ نوت 7R نصف قیمت نوت 7 اصلی به فروش می‌رسد؟

0
2794
سامسونگ نوت 7R نصف قیمت نوت 7 اصلی به فروش می‌رسد؟

روز گذشته انتشار تصاویری از نوت 7R ریفوربیش خبرساز شد امروز خبر در دیگر در مورد سامسونگ نوت 7R منتشر شده که این گوشی را بار دیگر در کانون توجه دوست‌داران برند سامسونگ قرار است. خبر جدید در مورد سامسونگ نوت 7R به قیمت آن باز می‌گردد؛ چندی پیش یک منبع خبری قیمت نوت 7 ریفوربیش را رقمی در حدود 620 دلار اعلام کرده بود که در صورت تحقق یافتن این رقم کمتر کاربری تمایل به خرید دیوایسی که توسط شرکت سازنده تعمیر شده و باتری آن تغییر یافته است خواهد بود. امروز خبر دیگری منتشر شده که نوت 7R را کاملا ارزان‌قیمت‌تر نشان می‌دهد.

سامسونگ، نوت 7 ریفوربیش را به بازار عرضه می‌کند

این منبع ادعا می‌کند که نوت 7R با نصف قیمت مدل اصلی و حوالی 500 هزار وان کره (نزدیک به 440 دلار) به فروش می‌رسد که در این حالت و در صورت تحقق یافتن این رقم می‌توان فروش بسیار بالایی را برای آن پیش‌بینی کرد چرا که با وجود تمامی مشکلاتی که برای نوت7 ایجاد شده این گوشی با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD، دوربین 12 مگاپیکسلی، پروسسور Exynos 8890 و رم 4 گیگی خود هنوز دیوایس پیشرفته و مدرنی به حساب می‌آید و با این رقم با اکثر گوشی‌های رده میانی و بالای برندهای چینی و غیر چینی رقابت خواهد کرد.

هنوز زمان عرضه این گوشی به بازار مشخص نیست اما طبق اعلام سامسونگ این حضور در بازار به احتمال فراوان پیش از معرفی نوت8 (که ظاهرا در تابستان صورت می‌گیرد) انجام خواهد شد. نوت 7R تنها در کاهش ظرفیت باتری به 3200mAh و ارائه شدن به صورت پیش‌فرض با اندروید 7 نسبت به نوت7 اصلی تفاوت پیدا کرده و سایر گزینه‌های آن تغییری نسبت به گذشته نداشته‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ