lenovo انتخاب کرد: خداحافظ موتورولا!

0
1978
حذف برند موتورولا توسط لنوو

شرکت lenovo پس از خریداری بخش موبایل شرکت موتورولا به یکی از بزرگ‌ترین نقش‌افرینان دنیای اسمارت‌فون تبدیل شد و نام این شرکت در کنار بزرگان دنیای موبایل مطرح شد. لنوو قبل از خریداری موتورولا نیز گوشی‌های هوشمند خود را با برند این شرکت ارائه می‌کرد اما اینک تصمیم گرفته است که نام پر افتخار موتورولا را برای همیشه به دست فراموشی بسپارد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این مدیران شرکت lenovo به دلیل فروش بالا و محبوبیت برند موتورولا قصد یکی ساختن برند موبایل خود با موتورولا را داشتند و حتی صحبت‌هایی مبنی بر یکی شدن بخش موبایل لنوو با برند موتورولا مطرح شده بود. لنوو حتی در سال نخست تصاحب برند موتورولا به این نکته اشاره کرده بود که “ما نه‌تنها از برند موتورولا محافظت می‌کنیم بلکه آن را قوی‌تر نیز خواهیم ساخت” اینک اما ماجرا کاملا به گونه دیگری مطرح می‌شود و حذف تدریجی برند موتورولا در دستور کار لنوو قرار گرفته است. این خبر به نقل از COO شرکت لوو، Rick Osterloh منتشر شده و در طی آن به تلفیق تدریجی موتورولا با برند لنوو اشاره شده است بدین‌ترتیب گوشی‌های پیشرفته lenovo با برند Moto و لوگوی M‌ خفاشی آن ارائه می‌شوند و گوشی‌های ارزان‌قیمت این شرکت با برند Vibe عرضه می‌شوند.

حذف برند موتورولا توسط لنوو - lenovo

بدین‌ترتیب گوشی های آینده موتورولا بدون این نام و با لوگوی M معروف این برند عرضه می‌شوند. خود موتورولا اما هنوز به طور کامل حذف نشده و به عنوان یخشی در مجموعه لنوو به حیات خود ادامه می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ