لنوو M10 FHD REL تبلت ارزان‌قیمت 10 اینچی با Snapdragon 450

0
1959
لنوو M10 FHD REL تبلت ارزان‌قیمت 10 اینچی با Snapdragon 450

با اینکه خرید تبلت‌های اران‌قیمت دیگر در برنامه بسیاری از کاربران در سرتاسر جهان قرار ندارد اما این محصول در برخی از نقاط دنیا مثل هند،‌ ظاهرا طرفداران خود را دارد شرکت لنوو امروز از یک تبلت 10 اینچی ارزان‌قیمت جدید در این بازار رونمایی کرده است؛ لنوو M10 FHD REL همانطور که از اسم آن مشخص است به یک صفحه‌نمایش 10 اینچی مجهز است که وضوح آن فول اچ‌دی بوده و نوع پنل نیز IPS LCD است. در پشت این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد و در جلوی آن نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تماس تصویری و برداشت سلفی در نظر گرفته شده است. لنوو M10 FHD REL حاشیه‌های نسبتا زیادی در بخش جلویی داشته و پشت ظاهرا پلاستیکی آن نیز به صورت مات و مقاوم در برابر اثر انگشت ساخته شده است.

لنوو M10 FHD REL تبلت ارزان‌قیمت 10 اینچی با Snapdragon 450

پردازش در این تبلت با پروسسور رده پایین Snapdragon 450 با لیتوگرافی 14 نانومتری و مجهز به 8 هسته ARM Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز انجام می‌شود و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقاء دارد. سیستم‌عامل این تبلت نسخه 9 اندروید پای بوده و در مورد امکان آپدیت آن در آینده هنوز سخنی به میان نیامده است.

ظرفیت باتری این تبلت 7 هزار میلی آمپر ساعت است که با وجود آنکه، ظرفیت بالایی را ارائه می‌دهد اما شارژ آن هنوز از طریق درگاه قدیمی microUSB انجام می‌شود و به شارژ سریع نیز در آن اشاره‌ای نشده است. از دیگر قابلیت‌های این تبلت باید به اتصال وای‌فای دو باند، جک 3.5 میلی‌‌متری هدست و تیونر رادیو اشاره کرد.

لنوو M10 FHD REL از هم‌اینک با قیمت 13,990 روپیه (نزدیک به 196 دلار) در هند در دسترس قرار دارد و هنوز در مورد حضور آن در دیگر بازارها، خبری منتشر نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ