لو رفتن تصادفی 4 گوشی Zenfone 4‌ ایسوس

0
2182
لو رفتن تصادفی 4 گوشی Zenfone 4‌ ایسوس

امروز تصادفا در سایت اصلی ایسوس مشخصات چهار گوشی همچنان معرفی نشده از کلاس Zenfone 4‌ همراه با تصاویر آنها قرار گرفت. این چهار گوشی شامل زن‌فون 4، زن‌فون 4 سلفی و سلفی Pro و مدل دیگری به نام زن‌فون 4 مکس است که همگی ظاهرا تا چند روز دیگر معرفی می‌شوند اما امروز این فرصت پیش آمده تا قبل از معرفی با عکس و مشخصات هر چهار گوشی جدید Zenfone 4‌ آشنا شویم. پیش از این نیز مشخص شده بود که ایسوس 6 گوشی زن‌فون 4 را امسال در رم در 30 شهریور رونمایی می‌کند و ارائه گوشی‌هایی که امروز مشخصات آنها لو رفته است شاید بخشی از همان برنامه معرفی باشد.

زن‌فون 4

لو رفتن تصادفی 4 گوشی Zenfone 4‌ ایسوس

در حالی که این گوشی به نظر همان پرچمدار ایسوس می‌آید اما در عمل این فقط همان تشابه اسمی همیشگی ایسوس است و این گوشی در سطح میانی باقی می‌ماند از این مدل دو نسخه یکی با Snapdragon 630 و دیگری با Snapdragon 660 ارائه می‌شود. رم 4 گیگی و باتری 3,300mAh بخشی دیگر از اطلاعات این گوشی‌ها هستند. این دو مدل دارای دو دوربین 8 و 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه هستند که به سبک LG G6 میدان دید 120 درجه‌ای را ارائه می‌کنند. صفحه‌نمایش آنها 5.5 اینچی فول اچ‌دی از نوع AMOLED بوده و مشکی یا سفید با قیمتی در حدود 580 دلار ارائه می‌شوند.

زن‌فون 4 سلفی و سلفی Pro

لو رفتن تصادفی 4 گوشی Zenfone 4‌ ایسوس

در مورد نسخه سلفی پیش از این شنیده بودیم اما نسخه Pro آن چیز تا‌زه‌ای است و با در نظر گرفتن این واقعیت که این دو مدل فارغ از رنگ‌های مختلف (قرمز و طلایی نسخه پرو و سفید و سیاه نسخه عادی) از بیرون کاملا مشابه هم به نظر می‌رسند. نسخه Pro دارای چیپ‌ست Snapdragon 625 است در حالی که نسخه معمولی از چیپ ساده‌تر SD430 بهره می‌برد. هر دو 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی دارند و باتری آنها نیز 3,000mAh است. در هر دو مدل از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی AMOLED استفاده شده با این تفاوت که نسخه پرو فول اچ‌دی بوده و نسخه عادی HD است. دوربین‌های اصلی این دو گوشی تکی بوده اما دوربین‌های سلفی آنها دوگانه است. در نسخه پرو دو دوربین 24 و 5 مگاپیکسلی بالای صفحه‌نمایش است در حالی که نسخه عادی دوربین‌های 20 و 8 مگاپیکسلی در این قسمت دارد. قیمت نسخه پرو حوالی 470 و نسخه معمولی در حدود 350 دلار است.

Zenfone 4‌ Max

لو رفتن تصادفی 4 گوشی Zenfone 4‌ ایسوس

این گوشی برخلاف سه مدل بالا کاملا تازه و جدید است. زن فون 4 مکس با باتری 5 هزار و دوربین دوگانه را همین چند هفته پیش معرفی کردیم اما این مدلی که اینک اطلاعات آن در دسترس قرار گرفته مشخصات متفاوت و البته پایین‌تری دارد. این گوشی صفحه‌نمایش 5.2 اینچی 720p داشته و پردازش در آن نیز با SD425 انجام می‌شود. بزرگ‌ترین تغییر در این میان به کاهش باتری از 5,000mAh نسخه روسی به 4,100mAh در این نسخه تعلق دارد که نکته منفی مشخصی برای آن به حساب می‌آید. رم 3 گیگی و حافظه 32 گیگی برای این گوشی پیش‌بینی شده و دوربین‌های دوگانه پشت دستگاه نیز 13 و 5 مگاپیکسلی هستند. قیمت این مدل حوالی 270 دلار است.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

ارسال یک پاسخ