لپ‌تاپ 2 در 1 گلکسی Book سامسونگ ارائه شد

0
1886
لپ‌تاپ 2 در 1 گلکسی Book سامسونگ ارائه شد

لپ‌تاپ 2 در 1 گلکسی Book سامسونگ یکی از معدود دیوایس‌هایی بود که توسط این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته شد. این دیوایس که با ترکیب صفحه‌کلید جداشدنی آن همانند یک لپ‌تاپ واقعی عمل می‌کند و با درآوردن آن یک تبلت ویندوزی پیشرفته است امروز با اطلاعات تازه‌ای آپدیت شده و قیمت و زمان ورود آن به بازار مشخص شد.

لپ‌تاپ 2 در 1 گلکسی Book سامسونگ ارائه شد

طبق اعلام سامسونگ، گلکسی Book نسخه LTE در سایز 12 اینچ همین 21 اوریل پیش رو یعنی فردا به بازار ارائه می‌شود و قیمت آن نیز 1,300 دلار خواهد بود. برای تهیه نسخه‌های غیز LTE این دستگاه البته باید زمان بیشتری به انتظار نشست چرا که هر دو مدل 10.6 و 12 اینچی این دستگاه که فاقد LTE‌ هستند در 21 آوریل پیش‌فروش می‌شوند اما ارائه کامل آنها به بازار یک ماه بعد و در 21 می صورت می‌گیرد. این دو دستگاه به ترتبی 630 و 1,130 دلار قیمت خواهند داشت. البته همانطور که مشخص است نسخه LTE برای سایز 10.6 اینچی ارائه نمی‌شود و در صورتی که نیاز به این امکان ارتباطی باشد چاره‌ای جز انتخاب مدل بزرگ‌تر وجود ندارد.

Galaxy Book سامسونگ را می‌توان پاسخی از سوی این شرکت به Surfaceهای مایکروسافت تلقی کرد هرچند با توجه به محبوبیت تبلت‌های مایکروسافت سامسونگ بعید خواهد بود بتواند با آنها در بازارهای کلیدی همچون آمریکا رقابت کند.

منبع

ارسال یک پاسخ