مشخصات و عکس رسمی Nokia8 در دو رنگ آبی و سفید

0
3565
مشخصات و عکس رسمی Nokia8 در دو رنگ آبی و سفید

دیروز به لطف لیکر مشهور Evan Blass یا آنگونه که در توئیتر نامیده می‌شود evleaks تصویری از نوکیا 8 با لنز زایس و دوربین‌های دوگانه منتشر شد حالا بازهم به لطف همین فعال رسانه‌ای تصاویر جدیدی از Nokia8 منتشر شده که ظاهرا تصویر رسمی و واقعی این مدل را به تصویر می‌کشد. Nokia8 بازهم در این تصویر با دو دوربین عمودی در بخش پشتی دیده می‌شود که در پایین آنها نشان زایس به وضوح دیده می‌شود.

همانطور که پیش از این مشخص شده بود برخلاف انتظار، پرچمدار امسال شرکت نوکیا، با نام Nokia 9 شناخته نمی‌شود و این وظیفه برعهده مدلی به نام Nokia 8 است. این گوشی که از مدت‌ها پیش در خبرها با کدنام TA-1004 حضور داشت حالا هر روز رویه جدی‌تری به خود می‌گیرد و طبق خبرها باید تا یک ماه و نیم دیگر در 31 آگوست (9 شهریور) منتظر ارائه رسمی آن باشیم. همانطور که پیش از این نیز تأیید شده بود این گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.3 اینچی QHD بوده و پروسسور Snapdragon 835 در آن همراه با 4 یا 6 گیگابایت رم حضور دارند. حتی برخی منابع به این موضوع اشاره کرده‌اند که ممکن است نسخه 4 گیگ رم برای این گوشی ارائه نشده و فقط در ورژن 6GB عرضه شود.

ظاهرا این گوشی در چهار رنگ آبی/طلایی، طلایی/مسی، آبی و استیل عرضه شود که رنگ آبی را در بالا می‌بینید و امروز تصویر دیگری از آن به رنگ استیل یا نقره‌ای منتشر شد.

مشخصات و عکس رسمی Nokia8 در دو رنگ آبی و سفید

دوربین‌های بخش پشتی این گوشی هر دو ظاهرا 13 مگاپیکسلی بوده و هنوز در مورد نوع کارکرد دوربین‌های دوگانه در این مدل اطلاعات موثقی در دست نیست. حضور برند زایس در پایین این دو لنز امیدواری فراوانی در مورد کیفیت این مجموعه ایجاد کرده است. ظاهرا قرار است نوکیا 8 با قیمتی کمتر از 600 یورو در اروپا و شاید کمتر از 600 دلار در آمریکا عرضه شود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ