معرفی بلک‌بری Evolve و Evolve X باتری حجیم، 5.99 اینچ

0
3161
معرفی بلک‌بری Evolve و Evolve X باتری حجیم، 5.99 اینچ

شرکت بلک‌بری و شریک آن هندی آن در تولید گوشی‌های هوشمند (Optiemus) امروز از دو گوشی جدید برای این بازار با نام‌های بلک‌بری Evolve و Evolve X رونمائی کردند. در هر دوی این گوشی‌‌ها، از صفحه‌نمایش‌های بزرگ، دوربین‌های دوگانه و باتری حجیم 4,000mAh در کنار سیستم‌عامل اندروید Oreo استفاده شده و مشخصات مناسب و راضی‌کننده‌ای در آنها دیده می‌شود. این نخستین باری نیست که بلک‌بری محصولی خاص را به بازار آسیائی عرضه می‌کند و پیش از این اولین بلک‌بری دو سیم‌کارته را به بازار اندونزی معرفی کرده بود.

بلک‌بری Evolve X به عنوان گوشی پیشرفته‌تر این کلاس دارای صفحه‌نمایش 5.99 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت 18:9 و لبه‌‌های باریک در بالا و پائین صفحه‌نمایش است. در زیر صفحه‌نمایش جائی برای کیبورد فیزیکی نیست و این گوشی به اولین گوشی شرکت بلک‌بری بعد از تجدد حیات اندرویدی آن تبدیل می‌شود که در بازار هند بدون صفحه‌کلید فیزیکی عرضه می‌شود. در این طراحی جدید سنسور اثر انگشت نیز به پشت دستگاه و در زیر لنزهای دوگانه منتقل شده است.

معرفی بلک‌بری Evolve و Evolve X باتری حجیم، 5.99 اینچ

دوربین‌های دوگانه بخش پشتی دستگاه دو واحد 12 و 13 مگاپیکسلی هستند که در کنار خود دو فلش با توناژ رنگی مختلف را می‌بینند. جدا از این، بر بالای صفحه‌نمایش نیز یک فلش LED دیگر در کنار دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دستگاه قرار دارد.

پردازش در Evolve X با پروسسور Snapdragon 660 انجام شده و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اسلات حافظه دستگاه نیز تا 256 گیگابایت امکان ارتقاء را فراهم می‌کند. باتری 4,000mAh دستگاه از شارژ سریع از نوع Quick Charge 3.0 و از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند و ظاهرا امکان پاور دلیوری برای انتقال شارژ باتری به دیگر گوشی‌ها و شارژ وایرلس نیز برای ان در نظر گرفته شده است. این گوشی در یک رنگ یعنی مشکی از اواخر ماه جاری میلادی با قیمتی در حدود 510 دلار از طریق آمازون هند عرضه خواهد شد.

بلک‌بری Evolve گوشی ساده‌تر این دوگانه است که پروسسور آن به Snapdragon 450 تقلیل یافته اما همچنان 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد. رم 6 گیگاباتی مدل قبلی در اینجا حذف شده و از شارژ وایرلس و شارژ پر سرعت نیز برای باتری 4,000mAh آن خبری نیست. دوبین‌های بخش پشتی هر دو 13 مگاپیکسلی هستند و در جلو نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED دیده می‌شود. بلک‌بری Evolve از اواسط ماه سپتامبر با قیمت 365 دلار به آمازون هند عرضه می‌شود.

معرفی بلک‌بری Evolve و Evolve X باتری حجیم، 5.99 اینچ

منبع

ارسال یک پاسخ