سامسونگ گلکسی J3 : پنل 720p پردازنده 4 هسته‌ای

0
2011
ارائه سامسونگ گلکسی j7 در چین

سری J در محصولات سامسونگ پس از رده A و E تولیدات این شرکت قرار گرفته و محصولات با کیفیت و در عین حال ارزانی را شامل می‌شود. تازه‌ترین عضو این خانواده که امروز در سایت چینی سامسونگ قرار گرفت گلکسی J3 نام دارد که مشخصات مناسب و راضی‌کننده‌ای را با قیمت احتمالی مطلوبی ارائه می‌کند. برخی از مشخصات Galaxy J3 پیش از این نیز مشخص شده بود.

مدلی که در حال حاضر در سایت چینی سامسونگ قرار گرفته مدل متعلق به China Telecom‌ است اما یک مقایسه سریع این مدل با J3 تایید شده توسط FCC با نام مدل SM-J3109 شباهت‌های تقریبا کاملی را به نمایش می‌‌گذارد. صفحه‌نمایش گوشی یک نمونه 5 اینچی 720p با فناوری ساخت Super AMOLED است و در بخش پردازش نیز یک چیپ‌ست چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی قرار دارد. به نوع هسته‌ها توسط سامسونگ اشاره‌ای نشده اما می‌توان به 64 بیتی بودن آنها امیدوار بود. حافظه رم دستگاه 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی قابل ارتقا آن 8 گیگابایت است.

Galaxy J3 - ارائه سامسونگ گلکسی j7 در چین - گلکسی J3

در بخش دوربین گلکسی J3 از دو واحد 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه استفاده شده که وضوح فیلم‌برداری در دوربین اصلی 1080/30p عنوان شده است. در زمینه گزینه‌های ارتباطی نیز مهم‌ترین موارد به ارتباط LTE و NFC‌ تعلق دارد که با توجه به رده قیمتی دستگاه موارد کاملا مثبتی به حساب می‌آیند. ابعاد دستگاه 7.9×71×142.3 میلیمتر بوده و 138 گرم وزن دارد. ظرفیت باتری این گوشی نیز 2600mAh در نظر گرفته شده است.

ارائه سامسونگ گلکسی j7 در چین

در مورد قیمت گلکسی J3 که به صورت پیش‌فرض با اندروید 5.1.1 لالی‌پاپ به بازار ارائه می‌شود هنوز اطلاعات دقیقی از سوی شرکت سازنده ارائه نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ