معرفی مادربردهای جدید ایسوس با تراشه A520

0
1688
معرفی مادربردهای جدید ایسوس با تراشه A520

ایسوس برند نخست تولید کننده مادربرد در جهان، از مادربردهای جدید خود با چیپست AMD A520 رو نمایی کرد. این چیپست به نوع ارتقاء یافته چیپست ارزان قیمت و موفق A320 بود که ایسوس به بهترین شکل ممکن برای سیستم هایی اقتصادی مادبردهای متنوعی را تولید کرده است. در حال حاضر سه سری از مادربردهای TUF، Prime و Pro با این چیپست معرفی شده اند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

معرفی مادربردهای جدید ایسوس با تراشه A520

تمامی این مادربردهای با رابط PCI Express 3.0  و بایوس 32MB عرضه شده اند و از پردازنده های سری AMD Ryzen ™ 3 و APU های این کمپانی به طور کامل پشتیبانی می کنند. جامعه هدف این نسل بیشتر کاربرانی با بودجه اقتصادی و سیستم های میان رده هستند و تراشه گرافیکی مجتمع APU ها در این نسل بسیار قدرتمندتر از تراشه رقیب دیرینه یعنی Intel ظاهر شده است.

مادربرد TUF Gaming A520 M-Plus، با فرم فاکتور mATX و مدار تغذیه 4+4 فاز خود، به سادگی از پس پردازنده های جدید AMD بر آمده و با داشتن چهار اسلات حافظه DDR4 با سرعت 4800 مگاهرتز و حداکثر حجم 128 گیگابایت و امکاناتی چون پشتیبانی از M.2 از نوع NVMe، رابط USB 3.2 Gen 2.0 و کارت صوتی متناسب و نورپردازی Aura Sync، یکی از اقتصادی ترین و بادوام ترین مادربردهای گیمینگ با تراشه A520 است.

ایسوس برای سری Prime، مادربردهای متعددی را معرفی و تولید کرده است تا بازار کسب و کار را با این محصولات متنوع رونق ببخشد. علاوه بر معرفی این محصولات جدید، اورکلاکر های ایسوس در تیم تحقیق و توسعه این کمپانی، این رکوردی بی نظیر را به ثبت رساندند.

ارسال یک پاسخ