پشت تصمیمات HTC کیست؟ معرفی گوشی ضعیف دیزایر 650

0
2527
معرفی اچ‌تی‌سی دیزایر 650

دیزایر 650 نام محصول تازه شرکت اچ‌تی‌سی است که امروز در سایت تایوانی این شرکت معرفی شد. این گوشی که البته هنوز اطلاعات آن به طور کامل در دسترس قرار نگرفته از مشخصات نچندان بالایی برخوردار است که چگونگی رقابت آن به خصوص با برندهای چینی بازار چندان روشن به نظر نمی‌رسد.

در دیزایر 650 از فرمی دو رنگ در بخش پشتی استفاده شده که در بالا صاف و بدون برجستگی و در پایین به صورت طرح‌دار و مخطط طراحی شده است. این طراحی را می‌توان از جنبه‌هایی با گوشی‌های سری پیکسل گوگل که توسط HTC ساخته شده است اندکی مقایسه کرد.

معرفی اچ‌تی‌سی دیزایر 650

شاید تنها جذابیت قابل اشاره در مورد دیزایر 650 به صدای بوم‌ساند و تائیدیه صدای با کیفیت یا Hi-Res تعلق دارد که برای دیوایسی در رده پایین بازار نکته جذابی به نظر می‌رسد.

صفحه‌نمایش گوشی 5 اینچی با وضوح 720p بوده و حتی ظاهرا از پنل IPS نیز در آن استافده نشده است! دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی است و هر دو از فیلم‌برداری 1080p پشتیبانی می‌کنند. دیزایر 650 با اندروید 6 و پوسته Sense ارائه شده و پروسسور 4 هسته‌ای کوالکام آن نیز هنوز مشخص نشده است. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه با باتری 2,200mAh و پشتیبانی از LTE سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌‌دهند. در مورد قیمت و امکان ارائه این مدل به بازارهای دیگر هنوز خبری منتشر نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ