معرفی Moto G Fast و نسل جدید Moto E

0
1661
معرفی Moto G Fast و نسل جدید Moto E

شرکت موتورولا از دو گوشی جدید رده میانی خود با نام Moto G Fast و Moto E‌ نسل جدید رونمایی کرد این دو مدل را می‌توان به ترتیب جایگزین‌هایی برای Moto G8 Power و Moto E6s تلقی کرد که هر دو چندی پیش رونمایی شدند. از بین این دو گوشی که برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده‌اند Moto G Fast نمونه پیشرفته‌تری به حساب می‌آید و امکانات بالاتری نیز در آن به چشم می‌خورد.

معرفی Moto G Fast و نسل جدید Moto E

Moto G Fast

در موتو جی فست از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی 720×1560 پیکسلی IPS LCD با دوربین سلفی درون صفحه‌نمایش 8 مگاپکسلی استفاده شده و در بخش پشتی آن نیز از سه دوربین 16 مگاپیکسلی f/1.7، یک دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو استفاده شده است.

معرفی Moto G Fast و نسل جدید Moto E

پردازنده دستگاه از نوع Snapdragon 665 بوده و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری گوشی 4 هزار میلی آمپر ساعت بوده و از طریق درگاه USB-C با یک شارژر 10 واتی تعذیه می‌شود. این گوشی دارای جک هدست، استاندارد مقاومت IP52 و سنسور اثر انگشت خازنی در بخش پشتی‌ست و از 5 روز دیگر با قیمت 199 دلار به بازار امریکا عرضه خواهد شد.

Moto E 2020

این گوشی ارزان‌قیمت جدید صفحه‌نمایش کوجک‌تر 6.2 اینچی با وضوح 720×1520 پیکسل دارد اما دوربین سلفی آن حالا درون یک ناچ قطره‌ای ساده در بالای پنل دیده می‌شود. باتری گوشی 3,550mAh ظرفیت دارد و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود.

معرفی Moto G Fast و نسل جدید Moto E

حافظه داخلی 32 گیگابایتی این مدل بدون تغییر است اما رم آن به 2 گیگابایت کاهش پیدا کرده است. تک دوربین بخش پشتی این گوشی 13 مگاپیکسلی‌ست و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان و حسگر اثر انگشت خازنی نیز در این بخش دیده می‌شود.

هردوی این گوشی‌ها با سیستم‌عامل اندروید 10 ارائه می‌شوند و موتورولا قول آپدیت یک ورژن عمده برای جی فست را داده است. موتو E قرار است با قیمت 149 دلار به بازار آمریکا عرضه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ