معرفی Nokia C2 Endi و Nokia Tennen اندروید 10 ارزان‌قیمت

0
1643
معرفی Nokia C2 Endi و Nokia Tennen اندروید 10 ارزان‌قیمت

شرکت HMD صاحب‌امتیاز برند نوکیا امروز از دو محصول جدید برای بازار آمریکا با نام‌های Nokia C2 Endi و Nokia Tennen رونمایی کرد که این دومی با نام C2 Tava به‌صورت انحصاری در اپراتوری مجازی Cricket Wireless نیز عرضه می‌شود. هر سه گوشی معرفی شده در این نوبت دارای سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری خام اندروید هستند.

Nokia C2 Endi

C5 Endi یک اسمارت‌فون پایین‌ر ده با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس است که در ناچ قطره‌آبی بالای آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی به‌چشم می‌خورد و در پایین صفحه‌نمایش نیز حاشیه ضخیم و بسیار بزرگی را می‌توان به وضوح دید. این گوشی از بدنه پلی‌کربنات (نوعی پلاستیک) بهره می‌برد و مثل اغلب دیگر گوشی‌های اخیر این کمپانی از دکمه اختصاص Google Assistant در کناره دستگاه بهره می‌برد.

معرفی Nokia C2 Endi و Nokia Tennen اندروید 10 ارزان‌قیمت

در بخش پشتی دستگاه دو دوربین حضور دارد که شامل یک نمونه 13 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی التراواید بوده و یک حسگر 2 مگاپیکسلی عمق میدان و یک سنسور اثر انگشت نیز همراه با فلش LED در این قسمت دیده می‌شوند.

پردازش در Nokia C2 Endi با پروسسور نچندان پر قدرت MediaTek Helio P22 انجام شده و 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء برای آن در نظر گرفته شده است. باتری گوشی 4 هزار میلی آمپر ساعت ظرقیت دارد و شارژر آن نیز تنها 10 واتی‌ست.

این گوشی در یک رنگ یعنی آبی تیره ارائه شده و قیمت آن در زمان حضور در بازار یعنی 5 ژوئن (16 خرداد 1399) برابر با 169 دلار خواهد بود. این گوشی به اپراتور Cricket تعلق دارد.

Nokia C2 Tava/Tennen

C2 Tava که با نام Tennen نیز در Cricket عرضه می‌شود مشخصات پایین‌تری داشته و به یک صفحه‌نمایش 5.45 اینچی اچ‌دی پلاس با نسبت 18:9 و حاشیه‌های ضخیم در بالا و پایین مجهز است. دوربین سلفی دستگاه 5 مگاپیکسلی‌ست و در حاشیه بالایی جایی دارد و در بخش پشتی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی تکی همراه با یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان وجود دارد و ظاهرا از سنسور اثر انگشت نیز در آن خبری نیست.

معرفی Nokia C2 Endi و Nokia Tennen اندروید 10 ارزان‌قیمت

بدنه گوشی همچنان از جنس پلاستیک پلی‌کربنات است و دکمه Google Assistant نیز در آن فراموش نشده است. پردازش در این گوشی با پروسسور تنها 4 هسته‌ای Helio A22 انجام می‌شود و به یک باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی و شارژری 10 واتی مجهز است.

C2 Tava از 29 می یعنی از همین امروز با قیمت 110 دلار به فروش می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ