موقعیت لحظه‌ای خود را با آخرین آپدیت تلگرام ارسال کنید

0
1827
موقعیت لحظه‌ای خود را با آخرین آپدیت تلگرام ارسال کنید

آخرین آپدیت تلگرام امروز برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شد که در آن چند ویژگی کاربردی جدید دیده می‌شود. در وهله نخست مهم‌ترین نکته در این آپدیت تلگرام به ارسال موقعیت آنی و لحظه‌ای در گروه‌ها تعلق دارد. با این ویژگی در هنگام به اشتراک‌گذاری موقعیت خود در یک گروه می‌‌توانید برای 15 دقیقه، یک ساعت یا 8 ساعت موقعیت خود را به اشتراک بگذارید و بدین‌ترتیب دیگر مجبور نباشید که هر لحظه به صورت دستی موقعیت‌تان را ارسال کنید. در این حالت کاربران آن گروه می‌توانند موقعیت لحظه‌ای شما را هر زمان روی نقشه مشاهده کنند.

موقعیت لحظه‌ای خود را با آخرین آپدیت تلگرام ارسال کنید

نکته جدید دیگر به مدیاپلیر تازه تلگرام تعلق دارد که پس از دریافت یک فایل صوتی جدید در صورت لمس کردن ترک در حال پخش از بالای صفحه‌نمایش به صورت یک پلیر مستقل به نمایش در می‌آید. در این پلیر، دیگر ترک‌های ارسال شده در آن گفت‌وگو نیز حضور دارند و به سادگی می‌توان آنها را نیز پخش نمود. در این هنگام، حتی در صورت مینیمایز کردن اپلیکیشن نیز موسیقی می‌‌تواند به پخش ادامه دهد.

در این آپدیت همچنین زبان‌های تازه‌ای نیز به لیست زبان‌‌های رسمی برنامه اضافه شده که از آن جمله می‌توان به فرانسوی، اندونزیایی، مالایی،‌روسی و اکراینی اشاره کرد و زبان فارسی نیز به صورت رسمی در آینده نزدیک اصافه می‌شود. در نهایت آخرین آپدیت این نسخه جدید به گروه‌‌ها تعلف دارد؛ در گروه‌های بزرگ، ادمین‌ها با یک نشان ادمین در پیغام‌های خود شنایی می‌شوند و ادمین‌ها در سوپرگروه‌ها هم می‌توانند تعیین‌ کنند که آیا اعضای جدید می‌توانند پیغام‌های قدیمی را ببینید یا خیر.

منبع

ارسال یک پاسخ