واکمن جدید سونی به مناسب 40 سالگی اسطوره موسیقی

0
4212
واکمن جدید سونی به مناسب 40 سالگی اسطوره موسیقی

درست چهل سال از معرفی اسطوره موسیقی پرتابل یعنی واکمن‌های شرکت سونی می‌گذرد؛ پخش‌کننده‌هایی که در زمان خود نمادی از زندگی مدرن برای جوانان نسل گذشته بوده و فروش چند میلیونی را در سطح جهانی برجای گذاشتند. سونی از نام واکمن برای پخش‌کننده‌های حرفه‌ای صدای خود بهره می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به واکمن NWZ-ZX2 اشاره کرد که در CES 2015 معرفی شد. دیگران نیز ایده واکمن‌های کاستی سونی را گسترش داده‌اند که از آن جمله باید به پخش‌کننده کاست مجهز به بلوتوث 5 به عنوان یک پروژه کیک‌استارتری اشاره کرد. شرکت سونی حالا به مناسبت چهل سالگی این اسطوره از یک واکمن جدید رونمایی کرده که با وجود آنکه از شکل و شمایلی مشابه آنچه از واکمن‌های قدیمی در ذهن داریم برخوردار است اما یک تفاوت مهم و تعیین‌کننده در آن به چشم می‌خورد؛ واکمن جدید سونی امکان پخش نوار کاست ندارد!

واکمن جدید سونی به مناسب 40 سالگی اسطوره موسیقی

این واکمن که NW-A100TPS خوانده می‌شود در روی خود یک نمایشگر کوچک 3.6 اینچی داشته و از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد. در این دستگاه از سیم‌کارت خبری نیست اما می‌توان آن را به وای‌فای متصل نمود و از اپلیکیشن‌های اندروید سود جست. برای تکمیل شدن نوستالژی این دستگاه، یک اسکرین‌سیور برای صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده که دقیقا شکلی مشابه کاست در حال پخش را تداعی می‌کند. رنگ این کاست با توجه به موسیقی در حال پخش تغییر کرده و بدین‌‌ترتیب، ترکیب جالبی را به نمایش می‌گذارد. همراه این مدل همچنین یک کیس نگه‌دارنده در نظر گرفته می‌شود که طراحی آن به گونه‌ای‌ست که با قرار گرفتن واکمن جدید درون این کیس، شکلی کاملا تداعی‌کننده واکمن‌های قدیمی را ایجاد می‌کند.

واکمن جدید سونی به مناسب 40 سالگی اسطوره موسیقی

اگر به دنبال حسی کاملا قدیمی در این زمینه هستید، این واکمن با یک هدست نیز ارائه شده اما طبیعا می‌توانید از هدست بلوتوثی دلخواه خود نیز استفاده کنید.

قیمت در نظر گرفته شده برای این 440 یورو یا 400 پوند است و از ماه دسامبر به بازار عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ