بازگشت نوکیا با اندروید 7، صفحه Full HD و 32 گیگ حافظه

0
3273
ارائه مشخصاتی در مورد اندرویدی جدید نوکیا

اگر طرفداران قدیمی شرکت نوکیا باشد حتما از ماجراهای پیش آمده برای این شرکت در طی چند سال گذشته و خرید تاسف‌بار آن توسط نوکیا و در نهایت شکست پروژه ساخت ویندوزفون توسط این شرکت آشنا هستید. چند پیش اما با پایان انحصار دوره تولید اسمارت‌فون توسط نوکیا این شرکت رسما بازگشت دوباره خود را همراه با برند تازه تأسیس HDM اعلام کرد. نوکیا در ابتدای سال جاری از قصد خود برای ارائه سه یا چهار دیوایس اندرویدی در سه ماهه چهارم سال 2016 اعلام کرد و اینک با فرا رسیدن سه ماهه چهارم امسال زمان وفا کردن این برند به قول خود است.

گوشی‌های جدید نوکیا برای سال جاری حداقل در یک مورد با مشخصات رده میانی و با اندروید 7 ارائه می‌شود و پس از آنکه مشخصات آن در نتایج تست geekbench ظاهر شد حالا نوبت بنچ‌مارک AnTuTu است که مشخصات این گوشی را افشا کند. در تست geekbench‌ که چند روز پیش برای این گوشی که فعلا D1C نامیده می‌شود منتشر شد نتایج نسبتا ضعیفی در رده میانی ثبت گردید که با مشخصاتی که پیش از این در مورد این مدل افشا شده بود همخوانی داشت. طبق این مشخصات این مدل با چیپ‌ست Snpadragon 430 با هسته‌های 1.4 گیگاهرتزی همراه با گرافیک Adreno 505‌ و رم 3 گیگابایتی عرصه می‌شود.

ارائه مشخصاتی در مورد اندرویدی جدید نوکیا

در اطلاعات geekbench به صفحه‌نمایش گوشی اشاره‌ای نشده بود اما در تکه جدیدی از اطلاعات که امروز در دسترس قرار گرفته، نه‌تنها صفحه‌نمایش بلکه رزولوشن دوربین اصلی و دوم نیز مشخص شده است. D1C با هر نامی که رونمایی شود دارای یک صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌دی بوده و دوربین‌های آن 13 و 8 مگاپیکسلی هستند. حافظه داخلی گوشی نیز به عنوان بخش دیگری از اطلاعات جالب در این مورد 32 گیگابایت است. بدین‌ترتیب ترکیب جذابی از گوشی رده میانی آینده نوکیا پیش روی قرار می‌گیرد که با وجود آنکه در بخش پردازشی در سطح پرچمداران و حتی بهترین‌های رده میانی قرار ندارد اما با 32 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید 7 و 3 گیگابایت رم، در صورت ارائه یک قیمت منطقی می‌توان پتانسیل بالایی برای فروش ارائه کند.

ارائه مشخصاتی در مورد اندرویدی جدید نوکیا

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ