پس از نوکیا 8 حالا نوکیا9 ؛ بزرگ‌تر، قوی‌تر، فول اسکرین

0
1932
پس از نوکیا 8 حالا نوکیا9 ؛ بزرگ‌تر، قوی‌تر، فول اسکرین

معرفی نوکیا 8 در دو روز پیش بالاخره پس از سه سال پرچمدار تازه‌ای را در سبد کالای شرکت نوکیا قرار داد؛ حالا پس از 48 ساعت حرف و حدیث‌ها در مورد یک نوکیای پیشرفته‌تر با نام احتمالی نوکیا9 بالا گرفته‌ است. چند ماه و زمانی که هنوز مشخص نبود که پرچمدار بعدی نوکیا دقیقا با چه اسمی خوانده می‌شود همین مدل نوکیا 8 که دو روز پیش معرفی شد با نام Nokia 9 در شایعات ظاهر می‌شد و تصویری که فروردین ماه امسال با نام نوکیا9 منتشر شد بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است.

منبع این اطلاعات جدید صحبت‌هایی ست که نمایندگان شرکت HMD Global (صاحب امتیاز برند نوکیا) در زمان رونمایی از این گوشی در دو روز پیش بیان کردند که طبق آن نسخه با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر نوکیا 8 برای برطرف کردن نیاز همگی کاربران در حال ساخت و توسعه است. این صحبت به روشنی به یک گوشی پیشرفته و پرچمدار اشاره دارد چرا که اگر منظور تنها توسعه و ساخت یک دیوایس بزرگ‌تر بود، این دیوایس همین حالا در لیست تولیدات این شرکت وجود دارد : Nokia 6

مشخصات نهایی گوشی نوکیا 9 : این بار از AnTuTu
تصویر رندر سه‌بعدی احتمالی نوکیا9

بنابراین تقریبا شکی وجود ندارد که منظور از این صحبت یک گوشی پرچمدار بزرگ با تمامی مشخصات یک گوشی پیشرفته است که بازهم با درصد اطمینان بالایی می‌توان آن را همان Nokia 9 افسانه‌ای نامید. طبق تصویر احتمالی که از این گوشی پیش از این منتشر شده است ظاهرا با یک مدل بزرگ فول اسکرین در این گوشی روبرو هستیم که مثل گلکسی اس 8 و ال‌جی G6 حاشیه‌های بسیار اندکی در بالا و پایین دارد. اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه قرار دارد چرا که در صورت فول اسکرین بودن صفحه‌‌نمایش جای دیگری برای آن در بدنه گوشی وجود ندارد. اسنپ‌دراگون 835، رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی، اسکنر عنبیه چشم و درجه مقاومت IP68 دیگر مشخصاتی ست که برای نوکیا9 احتمالی ذکر شده است. بخش دوربین این گوشی دقیقا تکرار دوربین‌های دوگانه نوکیا 8 بوده و در مورد قیمت هم در حالی که نوکیا 8 با قیمت 599 یورویی ارائه شده می‌تواند انتظار داشت که Nokia 9 نزدیک به 150 یورو قیمت بیشتری خواهد داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ