همکاری پلاروئید و موتورولا برای ساخت پرینتر موتو ماد

0
2784
همکاری پلاروئید و موتورولا برای ساخت پرینتر موتو ماد

خرداد امسال موتورولا Moto Z2 Play همراه با موتو مادهای جدید معرفی شد ایده موتو مادهای این شرکت که برای پرچمداران سری Z این شرکت طراحی شده‌اند به صورت مغناطیسی به پشت گوشی‌های این سری موتورولا متصل شده و امکانات متفاوتی را از جمله اسپیکرهای قدرتمند، دوربین‌های خاص و حتی دسته‌های بازی ارائه می‌کنند. این بار اما ماد جدیدی از سوی دو شرکت موتورولا و پلاروئید معرفی شده که با همه آنچه پیش از این دیده‌ایم تفاوت دارد.

 

پرینتر موتو ماد که به طور کامل Insta-Share Printer Moto Mod خوانده  می‌شود همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد یک پرینتر برای چاپ کردن فوری تصاویر به صورت آنالوگ است که در نوع خود بی‌نظیر به حساب می‌آید. دوربین‌های پلاروئید در گذشته‌های نسبتا دور برای گرفتن عکس و چاپ همزمان آنها به کار گرفته می‌شود و در سال‌های اخیر نیز شرکت فوجی‌فیلم‌ با دوربین‌های Instax همچون SQ10 زنده‌کننده مجدد این ایده بوده‌اند. پرینتر موتو ماد جدید مثل بقیه مادها به صورت کامل به پشت گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از این فناوری متصل شده و امکان چاپ بلافاصله عکس را فراهم می‌آورند.

همکاری پلاروئید و موتورولا برای ساخت پرینتر موتو ماد

این دوربین از فناوری ZINK استفاده کرده و می‌تواند تصویری در سایز 2 در 3 اینچ را تقریبا بلافاصله چاپ کند. پشت این عکس امکان چسبانده شدن داشته و خود عکس هم از طریق گوشی امکان اشتراک در شبکه‌های احتماعی معمول را دارد. روی این پرینتر موتو ماد یک دکمه شاتر اختصاصی قرار دارد که از طریق آن می‌توان اپلیکیشن دوربین گوشی را احضار کرد و طبیعتا به برداشت عکس پرداخت.

منبع

ارسال یک پاسخ