پنج گیگابایت اینترنت هدیه برای مشترکان TD-LTE ایرانسل

0
1934
پنج گیگابایت اینترنت هدیه برای مشترکان TD-LTE ایرانسل

Sponsored

ایرانسل به مشترکان اینترنت ثابت (TD-LTE) خود که صفحه اطلاعات کاربری خود را به‌روزرسانی کنند، پنج گیگابایت اینترنت هدیه هفتگی می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای ایران همزمان با برپایی نمایشگاه ایران تله‌کام 2018 و در کنار ارائه آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود، برای مشترکانی که صفحه اطلاعات کاربری خود را به‌روزرسانی کنند پس از تأیید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه از طریق رمز یکبار مصرفی که برای مشترک پیامک می‌شود، پنج گیگابایت اینترنت هدیه هفتگی فعال خواهد کرد.

پنج گیگابایت اینترنت هدیه برای مشترکان TD-LTE ایرانسل

مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت ایرانسل می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir، در قسمت خدمات و سرگرمی، بخش اینترنت پرسرعت ثابت، با به‌روزرسانی صفحه اطلاعات کاربری خود از این هدیه برخوردار شوند.

همچنین ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، در روزهای برپایی نمایشگاه ایران تله‌کام 2018، به متقاضیان خرید مودم‌های اینترنت پرسرعت ثابت، کد تخفیف 15 درصدی می‌دهد. بازدیدکنندگان از سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام می‌توانند با وارد کردن نام، پست الکترونیک و شماره تلفن همراه خود در کیوسک‌های مخصوص، پس از دریافت کد تخفیف، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانیshop.irancell.ir مودم‌های TD-LTE ایرانسل را خریداری کنند.

مشترکانی که قصد تهیه مودم‌های پشتیبانی‌کننده از اینترنت پرسرعت TD-LTE را دارند می‌توانند برای اطلاع از مناطق تحت پوشش این خدمات به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/coverage مراجعه کنند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام 2018) تا 14 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ