گلکسی Xcover Pro – گوشی مقاوم جدید سامسونگ

0
1743
گلکسی Xcover Pro - گوشی مقاوم جدید سامسونگ

سری Xcover سامسونگ به محصولات مقاوم و رده نظامی این شرکت تعلق دارد که با وجود آن‌که معمولا گوشی‌های نچندان پیشرفته‌ای از لحاظ مشخصات به حساب می‌آیند اما استانداردهای مقاومت بالایی را عرضه کرده و برای شرایط سخت بهینه شده‌اند. از این سری در چند ماه اخیر Galaxy Xcover FiledPro و Xcover 4s معرفی شده‌اند و امروز نیز گلکسی Xcover Pro به معرض نمایش گذاشته شده است؛ گلکسی Xcover Pro همانطور که از یک گوشی مقاوم حاضر در این رده، انتظار می‌رود برای شرایط سخت، بهینه‌سازی شده و جدا از مقاومت در برابر افتادن از ارتقاع 1.5 متری، به استاندارد IP69 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G مجهز شده است.

در این گوشی دو دکمه سخت‌افزاری قابل برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده که می‌توان آن‌ها را به دلخواه به عملگرهای مورد نظر، نسبت داد. علاوه بر این، با وجود آنکه زیر صفحه‌نمایش از دکمه‌های سخت‌افزاری که معمولا در این رده دیده می‌شود خبری نیست اما صفحه‌نمایش گوشی امکان کارکرد با دستکش حتی هنگام خیس بودن را نیز دارد.  ملاحظات امنیتی و موارد معمول حریم خصوصی نیز در این گوشی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

گلکسی Xcover Pro - گوشی مقاوم جدید سامسونگ

گلکسی Xcover Pro جدا از این موارد گوشی چندان پیشرفته‌ای به نظر نمی‌رسد جایی‌که عمل پردازش به چیپ‌ست 10 نانومتری Exynos 9611 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی محول شده و سیستم‌عامل دستگاه نیز اندروید 9 پای است. صفحه‌نمایش دستگاه یک نمونه 6.3 اینچی فول اچ‌دی پلاس (در نسبت 20:9) بوده که در کناره سمت چپ آن یک حفره پانچی برای قرارگیری دوربین 13 مگاپیکسلی دستگاه دیده می‌شود. در بخش پشتی نیز دو دوربین 25 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی واید همراه با دو فلش LED به چشم می‌خورند. سنسور اثر انگشت این گوشی در کناره سمت چپ و روی دکمه پاور قرار دارند که ترکیبی نچندان متداول برای گوشی‌های سامسونگ به حساب می‌ایند.

Xcover Pro از یک باتری 4,050mAh بهره می‌برد که با یک شارژر 25 واتی از طریق درگاه USB-C، شارژ می‌شود. ضخامت این مدل تقریبا 10 میلی‌‌متر بوده و 217 گرم وزن دارد. این گوشی از 31 زانویه با قیمت 499 یورو به بازار عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ