گوگل تأیید کرد: این Pixel 4 است!

0
1350
گوگل تأیید کرد: این Pixel 4 است!

در یک حرکت بی‌سابقه شرکت گوگل روز گذشته، طراحی Pixel 4 پرچمدار بعدی خود را ماه‌ها قبل از رونمایی آن تأیید کرده است! این حرکت که نمونه دیگری برای آن نه فقط در گوگل بلکه در کمتر سایر شرکت‌ها نیز به به ندرت می‌توان یافت پس از آن رخ داد که برخی از لیکرهای معروف دنیای مجازی اقدام به ارائه تصاویری رخنه کرده از Pixel 4 در توئیتر نمودند و گوگل با پیش‌دستی، این تصاویر را حالا تأیید کرده است.

این تصویر که در حساب کاربری توییتر گوگل منتشر شده، بخش پشتی پیکسل 4 را نشان می‌دهد که دقیقا به همان صورتی‌ست که در شبکه‌های اجتماعی از آن یاد شده است البته برخی از منتقدان نیز این احتمال را مطرح کرده‌اند که تصویر مورد اشاره تنها از این جهت توسط گوگل بازنشر شده که تصویر واقعی Pixel 4 نبوده و کمپانی مادر از این طریق در پی پنهان نگه‌داشتن همگان از طراحی اصلی بوده است.

گوگل تأیید کرد: این Pixel 4 است!

اما اگر این تصویر را واقعی قلمداد کنیم، اینک با اطلاعات منتشر شده از سوی گوگل، کل بخش پشتی پیکسل 4 را در دو قاب جداگانه در اختیار داریم که با وجود آنکه مشابه پیکسل 3 یک سطح شیشه‌ای یک‌دست را به نمایش می‌گذارد ولی این بار از طراحی دو رنگ پیشین در آن خبری نیست و کل سطح بخش پشتی به صورت مشکی یک دست در آمده است.

گوگل تأیید کرد: این Pixel 4 است!

اما جالب‌توجه‌ترین قسمت در این تصویر بی‌شک به مربع بزرگ حاوی دوربین‌های اصلی تعلق دارد که در خبرهای رخنه کرده و تصویر گوگل حضور دارد با این تفاوت که لنزهای دوربین در تصویر ارائه شده توسط گوگل کوچک‌تر از چیزی‌ست که در تصاویر غیر رسمی دیده می‌شود. در اینجا ظاهرا از دو دوربین به موازات هم و یک فلش LED در پایین آنها استفاده شده و حفره بخش بالایی نیز احتمالا به سیستم فوکوس لیزری تعلق دارد. در رابطه با عملکرد این دوربین‌ها هنوز نمی‌توان با اطمینان اظهارنظر کرد اما برخی منابع از یک دوربین عادی و یک دوربین واید مشابه آنچه بالای صفحه‌نمایش Pixel 3 و Pixel 3 XL دیده بودیم سخن می‌گویند.

نبود سنسور اثر انگشت در این تصویر احتمالا از OLED بودن صفحه‌نمایش و سنسور اثر انگشت زیر پنل سخن می‌گویند

منبع

ارسال یک پاسخ