اشتراک استوری اینستاگرام فقط با کسانی که دوست‌شان دارید!

1
2258
اشتراک استوری اینستاگرام فقط با کسانی که دوست‌شان دارید!

معمولا کاربران مختلف روی شبکه اینستاگرام دنبال‌کنندگان فراوانی دارند که با وجود آنکه حضور همه آنها برای هیجان بیشتر در این شبکه اجتماعی جالب توجه به نظر می‌رسد اما شاید اشتراک استوری اینستاگرام با همه این افراد به خصوص در مورد عکس‌های خصوصی‌تر چندان جالب نباشد. تا به امروز چاره‌ای برای حل این مشکل و اشتراک استوری اینستاگرام با افراد به خصوص وجود نداشت اما این شبکه اجتماعی امروز ویژگی تازه‌ای به نام Close Friends یا دوستان نزدیک را به لیست امکانات خود افزوده که از طریق آن می‌توانید لیستی از دوستان کاملا نزدیک خود ایجاد کرده و سپس استوری‌های مورد نظر را تنها با این افراد به اشتراک بگذارید.

اشتراک استوری اینستاگرام فقط با کسانی که دوست‌شان دارید!
همانطور که از اسم این ویژگی مشخص است، هدف تشکیل حلقه کوچک‌تری از دوستان بسیار نزدیک است که بدون نگرانی می‌توانید لحظات خاصی را با آنها به اشتراک گذاشت. برای ایجاد این حلقه در زمان ایجاد یک استوری در اینستاگرام گزینه تازه‌ای را به نام Close Friends مشاهده می‌کند که در صورت فعال کردن آن و انتخاب دوستانی که یک ستاره سبز در کنار اسم آنها وجود دارد می‌توانید استوری مورد نظر را تنها با این افراد به اشتراک بگذارید.
این لیست افراد خاص خوشبختانه فقط برای خود شما قابل مشاهده است و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت اما اگر شما در لیست سبز یکی از دوستان‌تان قرار داشته باشید از این موضوع با نشان سبز رنگی که در زمان مشاهده استوری فرد دیگر مشاهده می‌کنید مطلع می‌شوید. با رفتن به بخش آمار استوری و جست‌وجو برای افرادی که دارای یک دایره سبز دور عکس پروفایل‌ خود هستند هم می‌توانید لیست کسانی که شما را به عنوان دوست نزدیک انتخاب کرده‌اند مشاهده کنید.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ