انتشار ویدئوی Pixel 3 لایت! دوربین فوق‌العاده، قیمت مناسب

1
2484
انتشار ویدئوی Pixel 3 لایت! دوربین فوق‌العاده، قیمت مناسب

از معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در اواسط مهر ماه سال جاری چند هفته‌ای نگذشته بود که آرام‌آرام زمزمه‌هائی مبنی بر وجود یکی دو گوشی ارزان‌قیمت‌تر از این سری بالا گرفت و این زمزمه‌ها آرام‌آرام به کلام و حتی عکس تبدیل شده تا اینکه در ابتدای آذرماه تصاویری از آنچه که پیکسل 3 لایت معرفی شده بود در کنار برخی دیگر گوشی‌ها از جمله پیکسل 3 و آیفون XR به نمایش گذلشته شد. حالا جدا از اطلاعات و عکس، ویدئویی از Pixel 3 لایت نیز در دست داریم که نسخه نهائی پیش‌تولید این مدل را به خوبی نشان می‌دهد. Pixel 3 لایت حاضر در این ویدئو با جزئیات فراوان به نمایش گذاشته شده و تقریبا همه چیز در رابطه با آن به خوبی مشخص می‌شود.

انتشار ویدئوی Pixel 3 لایت! دوربین فوق‌العاده، قیمت مناسب

ویدئوی منتشر شده در این زمینه که در زیر آن را مشاهده می‌کنید به‌نقل از یک بلاگ اکراینی به نام Andro News است که در آن نه‌تنها Pixel 3 لایت به خوبی نشان داده می‌شود بلکه یک Preview از این گوشی و حتی عکس‌های گرفته شده با این دوربین نیز به نمایش گذاشته می‌شود. در بخشی از این ویدئو، تصویری از مشخصات گوشی را مشاهده می‌کنیم که بسیاری از آنها پیش از این نیز مشخص شده بودند. از جمله این موارد باید به صفحه‌نمایش 5.56 اینچی 1080×2160 پیکسلی با نسبت 18:9 اشاره کرد که برخلاف پیکسل 3 اصلی دارای اسپیکر دوگانه در بالا و پائین نیست و در عوض اسپیکر تکی و میکروفون به پائین گوشی منتقل شده‌اند. دوربین اصلی گوشی 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است که سنسور آن 1/2.55 اینچی بوده و پیکسل‌های بزرگ آن نیز 1.4 میکرونی هستند. به گفته این بلاگر این دوربین که به OIS نیز مجهز است از لحاظ کیفیت حتی در سطح پیکسل 3 برترین گوشی اندرویدی تک دوربینه جهان بوده و اگر کاربری، پیکسل 3 را فقط برای دوربین آن خریداری می‌کند، پیکسل 3 لایت به خوبی نیاز وی را برطرف خواهد کرد. از دوربین سلفی دوگانه در Pixel 3 لایت خبری نیست و دوربین تکی سلفی آن، 8 مگاپیکسل وضوح دارد.

پردازش در این مدل با پروسسور 10 نانومتری Snapdragon 670 انجام می‌شود و 4 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی دستگاه البته، “لایت” بودن دستگاه را ثابت می‌کند و با 32 گیگابایت بدون امکان ارتقاء، شرایط سختی را برای انتخاب شدن از سوی کاربران حرفه‌ای ارائه می‌دهد. در نهایت این کاربر اوکراینی، ظرفیت باتری این گوشی را 2,915mAh اعلام می‌کند. گوگل ظاهرا قصد دارد تا Pixel 3 لایت را در بهار امسال درست بعد از کنفرانس Google I/O 2019 معرفی کند.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ