جشنواره نوروزی گوشی‌های آنر – عیدی 1 میلیونی تحفیف اسنپ

2
2077
جشنواره نوروزی گوشی‌های آنر - عیدی 1 میلیونی تحفیف اسنپ

برند آنر در ادامه تعهد خود به خلق ارزش افزوده برای خریداران موبایل‌هایش، جشنواره نوروزی خود را با همکاری اسنپ، آغاز کرده است. طی این جشنواره که از 12 بهمن آغاز شده و تا پایان سال 98 ادامه دارد، خریداران موبایل‌های آنر، 100 هزار تومان کدتخفیف اسنپ و یک پاوربانک را به عنوان عیدی و بدون قرعه کشی، دریافت خواهند کرد.  آنر که در سال گذشته موفق به فروش 60 میلیون گوشی در سطح جهانی شده و بر اساس گزارش‌های دیجی‌کالا از جمله محبوب‌ترین برندهای موبایل در ایران نیز به شمار می‌رود، طی این جشنواره نوروزی شاخص‌ترین موبایل‌های خود را در رده‌های قیمتی متفاوت به کاربران عرضه خواهد کرد.

پرویز آریا ، مدیر ارشد بازاریابی آنر در ایران با ابراز هیجان تیم دفتر آنر درباره این جشنواره جدید می‌گوید: «ما پیش از این در قالب کمپین‌هایی همچون رونمایی از آنر 9 لایت و  آنر 9 ایکس نشان دادیم که خودمان را در تعامل با بازار کشور متعهد می‌دانیم. همکاری با کسب‌وکارهای رو به رشد حوزه تجارت الکترونیک بخشی از این تعهد ما به خلق ارزش بومی برای کاربرانمان است.»

جشنواره نوروزی گوشی‌های آنر - عیدی 1 میلیونی تحفیف اسنپ

سرشناس‌ترین محصول آنر در این جشنواره، مدل جدید و پر سر و صدای 9X است. این دستگاه با برخورداری از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ‌آپ، نمایشگری تمام صفحه را در برابر چشمان کاربر قرار می‌دهد و با بهره‌گیری از دوربین 3گانه 48 مگاپیکسلی، بهترین همراه برای ثبت خاطرات به شمار می‌رود. قابلیت‌های دیگری همچون پردازنده گرافیکی توربو، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4 هزار میلی‌آمپری، HONOR 9X را در لیست خرید بسیاری از کاربران قرار داده است.

آرش سلیمانی، مدیر روابط عمومی آنر هم در این باره ابراز امیدواری کرد که زمینه برای همکاری‌هایی از این دست با استارت‌آپ‌های ایرانی بیش از پیش فراهم شود و گفت: موبایل‌های آنر پنجره‌ای برای ورود به دنیای دیجیتال هستند که به واسطه پیاده‌سازی به‌روزترین قابلیت‌های دنیای تکنولوژی، تجربه‌ای دلچسب را برای کاربران به عنوان شهروندان دیجیتال رقم می‌زنند. ما به دنبال آن هستیم تا با ایجاد همکاری مشترک با استارتاپ‌های بزرگ و باکیفیت ایران، این تجربه از هر زمان دیگر غنی‌تر کنیم.

یکی دیگر از محبوب‌ترین محصولات آنر که در این جشنواره نوروزی به فروش می‌رسد، مدل  Honor 10 Lite است. این دستگاه به واسطه طراحی ظاهری متفاوت و سخت افزار قدرتمند، در درون و بیرون خود جاذبه‌های بسیاری برای ارائه به کاربران دارد. پردازنده ۸ هسته‌ای، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی، و پردازنده گرافیکی توربو از جمله دیگر قابلیت‌های HONOR 10 Lite به شمار می‌روند. شایان ذکر است که این محصول در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی در بازار ایران عرضه می‌شود.

در کنار این دو محصول، مدل‌های 8C ،8A ،8S و 7S نیز در جشنواره نوروزی آنر عرضه می‌شوند که کاربران با خرید این‌ مدل‌ها، 50 هزار تومان کد تخفیف اسنپ را به عنوان عیدی دریافت می‌کنند.

کاربران برای دریافت عیدی‌های خود کافی است پس از انجام خرید، به محل‌های مخصوصی که آنر برای این منظور در نظر گرفته است، مراجعه نمایند. برای دریافت نشانی این نقاط می‌توانید اطلاعات لازم را از فروشنده دریافت یا به وبسایت آنر فارسی: نوروز 139X مراجعه کنید. فقط دقت داشته باشید که برای دریافت عیدی‌ها باید فیش پرداخت، فاکتور مهر شده، کارت ملی و جعبه گوشی را با خود به همراه داشته باشید.

جشنواره نوروزی گوشی‌های آنر - عیدی 1 میلیونی تحفیف اسنپ

در نهایت علاوه بر عیدی‌های نوروز 139X که با خرید گوشی به کاربر تقدیم می شود، امکان شرکت در قرعه‌کشی هفتگی یک دستگاه آنر 9X و 3 دستگاه آنر بند 5 نیز وجود دارد. هر هفته در هریک از مناطق معرفی‌شده توسط آنر از بین خریداران به قید قرعه به 3 نفر 3 دستگاه آنر بند ۵ هدیه داده می‌شود. از سوی دیگر، هر هفته بین همه خریداران گوشی‌های آنر در کشور قرعه‌کشی آنلاینی در صفحه اینستاگرام آنر (Honorir@) انجام می‌شود و برنده خوش‌شانس صاحب یک دستگاه گوشی آنر 9ایکس می‌شود.

2 دیدگاه

ارسال یک پاسخ