فاش شدن رندر کامپیوتری HTC U 11 قرمز رنگ

0
2632
فاش شدن رندر کامپیوتری HTC U 11 قرمز رنگ

با انتشار حقایق تازه با فاش شدن لیبل جعبه HTC U 11 اینک تقریبا همه چیز را در مورد پرچمدار بعدی این شرکت تایوانی می‌دانیم. امروز یک رندر کامپیوتری از یک HTC U 11 قرمز رنگ منتشر شده که آن را همان مدلی معرفی می‌کند که قرار است تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی شود. این HTC U 11 قرمز که امروز توسط لیکر معروف OnLeaks منتشر شده ظاهرا به همان فرم U Ultra از کاور براق و کاملا شفاف در بخش پشتی بهره می‌برد که جذابیت بصری بالایی را ارائه می‌دهد.

 

در این ویدئو نیز نبود جک هدست که پیش از این حذف شدن آن و حضور یک اداپتور پورت USB Type-C به پورت 3.5 میلیمتری تأیید شده بود، به چشم نمی‌خورد. در صورتی که اطلاعات این رندر قابل اتکا باشد می‌توان به جایگاه USB میکروفون تماس و اسپیکر اصلی اشاره کرد و دیگر حفره مشخص در این قسمت نیز هنوز مشخص نیست که چه وظیفه‌ای بر عهده دارد. در بالا نیز محل جایگذاری سیم‌کارت و کارت حافظه و یکی دیگر از میکروفون‌های گوشی دیده می‌شوند. اجزای جانبی نیز نکته خاص و جدیدی را نشان نمی‌دهد.

فاش شدن رندر کامپیوتری HTC U 11 قرمز رنگ

لنز دوربین در این دایره‌ای شکل است و از باکس اتوفوکوس لیزری حداقل در این تصاویر خبری نیست. HTC U Ultra در 16 می (26 اردیبهشت 96) در شهر تایپه تایوان رسما معرفی می‌شود.

فاش شدن رندر کامپیوتری HTC U 11 قرمز رنگ

منبع

ارسال یک پاسخ