رونمائی از اپلیکیشن اسنپ برای جذب راننده : Promoter App

2
4962
رونمائی از اپلیکیشن اسنپ برای جذب راننده : Promoter App

Sponsored

اسنپ برای بهینه‌سازی فرآیند ثبت‌نام متقاضیان عضویت در ناوگان خود، از اپلیکیشنی تحت عنوان “پروموتر اپ” (Promoter App) رونمایی کرده است. این اپلیکیشن حدود سه ماه به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است و اکنون وارد فاز اجرایی می‌شود.

اپلیکیشن اسنپ با نام “پروموتر اپ” برای بازاریابان میدانی این سرویس هوشمند درخواست سفر در نظر گرفته شده است تا فرآیند عضوگیری با استفاده از فرم‌های کاغذی ثبت‌‌نام برچیده و عملیات نام‌نویسی، ثبت مدارک و تایید آن‌ به صورت دیجیتالی و بر بستر اینترنت انجام شود. اسنپ در نظر دارد تا سرویس‌دهی مناسبی در شب‌های شلوغ و پرترافیک پیش از عید به کاربران مسافر خود ارائه دهد و به همین دلیل در این ایام از این اپلیکیشن به صورت رسمی رونمایی کرده است. این اپلیکیشن اسنپ تنها در اختیار بازاریابان مورد تایید این سامانه قرار می‌گیرد و با استفاده از شناسه و رمز عبوری فعال می‌شود که اسنپ در اختیار آنها قرار داده است. به عبارت دیگر “پروموتر اپ” در بازارهای اندرویدی و آی‌اواسی، مانند گوگل‌پلی یا اپ‌استور، قرار نمی‌گیرد و اسنپ آن را روی دستگاه بازاریابان نصب می‌کند.

 

ثبت‌نام در ناوگان اسنپ در سه مرحله جذب، آموزش و احراز هویت انجام می‌شود. گروه جذب راننده (بازاریابی) اسنپ در سراسر ایران شامل بازاریابان میدانی، کارشناسان و کارشناسان ارشد بازاریابی هستند که فعالیت خود را در زمینه جذب راننده از طریق این اپلیکیشن اسنپ یعنی “پروموتر اپ” پیش می‌برند. علی قاضی، یکی از مدیران ارشد توسعه اسنپ، درباره اپلیکیشن بازاریابان این سامانه می‌گوید: “این اپلیکیشن برای جلوگیری از بروز خطای انسانی و سواستفاده‌های احتمالی در دو سطح دسترسی متفاوت طراحی شده است. دسترسی سطح یک برای بازاریابان میدانی و دسترسی سطح دو برای کارشناسان بازاریابی تعریف شده است.”

او در پاسخ به این سوال که این سطح دسترسی‌‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند و با هر کدام چه کاری انجام می‌شود می‌گوید: “در دسترسی سطح یک، بازاریاب اسنپ، فرم ثبت‌‌نام متقاضی را بررسی می‌کند و با کمک این اپلیکیشن اسنپ از تمام مدارک فرد متقاضی عضویت در ناوگان اسنپ (مانند کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، بیمه‌نامه و سایر مدارک مورد نیاز) و همچنین چهره او عکس می‌گیرد و تمامی این اطلاعات و تصاویر را وارد “پروموتر اپ” می‌کند. پس از آن کارشناس بازاریابی اسنپ که دسترسی سطح دو برای او تعریف شده است به وسیله “پروموتر اپ” کلیه مدارک را با اطلاعات داخل فرم الکترونیکی ثبت‌نام تطبیق می‌دهد. در این مرحله تصویری که از متقاضی گرفته شده با تصویر مدارک او تطبیق داده می‌شود. کارشناسان بازاریابی اسنپ هر یک سرپرست چندین بازاریاب هستند و متقاضیان تاییدشده توسط هر بازاریاب را کنترل می‌کنند. در این مرحله خودروهایی که بر اساس سن خودرو نیاز به بازرسی دارند نیز مورد بازرسی قرار می‌گیرند. در صورت تطابق اطلاعات ثبت‌شده متقاضی با اصل مدارک و سلامت خودرو، تاییدیه اول صادر می‌شود. در اینجا کار تیم احراز هویت آغاز می‌شود.”

به گفته علی قاضی پس از این مرحله نیاز به تایید سومی است که توسط تیم احراز هویت اسنپ و در دفتر این شرکت و به صورت مرکزی انجام می‌شود. در این مرحله، یک تیم چند ۱۰‌نفره مسئول تطابق مدارک و اطلاعات متقاضیان هستند و همه مدارک و اطلاعات یک بار دیگر بررسی می‌شوند.”

بعد از انجام ثبت‌نام و آغاز فعالیت رانندگان، عملکرد کاربران راننده بر اساس بازخورد مسافران به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از سوی کارشناسان تحلیل داده کنترل می‌شود. تیم مدیریت کیفیت اسنپ با کاربران راننده‌ای که عملکرد مناسبی نداشته‌اند به سه طریق برخورد می‌کند. به دسته اول اخطار داده می‌شود، دسته دوم به طور موقت غیرفعال می‌شوند (شرط بازگشت این افراد گذراندن مجدد دوره آموزشی است) و با دسته سوم به طور دائم قطع همکاری می‌شود. قاضی در ادامه اضافه می‌کند: “نتایج بررسی عملکرد کاربران راننده در اختیار کارشناسان ارشد بازاریابی نیز قرار می‌گیرد تا بتوانند عملکرد بازاریابان میدانی اسنپ را در جذب افراد بسنجند و بهبود بخشند.”

با توجه به مکانیزه شدن فرآیند ثبت‌نام و استفاده از اپلیکیشن اسنپ مخصوص بازاریابان، هنگام جذب راننده جدید، امکان بروز خطا و همچنین دورزدن سیستم ثبت‌‌نام توسط افراد سودجو وجود ندارد.

2 دیدگاه

  1. سلام جهت متقاضی عضویت در پروموتر آپ هستم شهر آبادان ممنون میشم اگه همکاری کنید به صورت تمام وقت

  2. با سلام و خسته نباشید کاشکی در نرم افزار فوق گذاشتن از طریق گالری راهم فراهم میکردین که در زمانی که اینترنت قتع میشود ویا اینکه سیستم گوشی قاط میزند بازاریابان خیابانی از کار نیوفتن و بتوانن با گرفتن عکس از مدارک و حویت شخص مورد نظر راننده در زمان وصل شدن مجدد اینترنت و درست شدن گوشی رانندگان را از دست ندهند ممنون اگر این قابلیت را اضافه کنید همچون تپسی که چنین قابلیتی پیشبینی شده برای بازاریابان خودشون و دوم اینکه کاشکی مثل تپسی نرم افزاری برای اسنپ فراهم بشه که دسترسی داشته باشیم به افرادی که ثبت نام کردیم و دقیق بدانیم چند سفر رفتن تا قبل اتمام وقت برای ۳ سفرشون بهشون اطلاع بدیم با تشکر فراوان

ارسال یک پاسخ