نوبیا Red Magic گوشی مخصوص بازی ZTE

1
2668
نوبیا Red Magic گوشی مخصوص بازی ZTE

پس از آنکه شیائومی بلک شارک به عنوان یک گوشی گیمینگ قدرتمند با طراحی زیبا معرفی شد برخی دیگر شرکت‌ها نیز به صرافت ساخت دیوایسی در این رده افتادند که شرکت ZTE یکی از آنهاست. این شرکت امروز از اسمارت‌فون جدیدی به اسم نوبیا Red Magic رونمائی کرد که طراحی زیبای آن با تم مشکی و قرمز چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. نوبیا Red Magic طراحی چهار ضلعی و لبه‌دار در بخش پشتی دارد که آن را از یک گوشی عادی کاملا تفکیک می‌کند. در این گوشی همچنین از سه محفظه خروجی هوا استفاده شده که ظاهرا هواوی گرم تولید شده هنگام کار با این مدل را به بیرون هدایت می‌کنند.

نوبیا Red Magic گوشی مخصوص بازی ZTE

صفحه‌نمایش نوبیا Red Magic یک نمونه 6 اینچی LTPS با وضوح 1,080×2,160 پیکسل است که روی آن را شیشه محافظ نسبتا ناشناخته‌ای به اسم Dinorex T2X-1 از NEG پوشانده است. با اینکه طراحی یک گوشی مخصوص بازی، یکی از اصلی‌ترین المان‌های جذب مشتریان به حساب می‌‌آید اما مشخصات پردازشی، گرافیکی و حافظه این مدل نیز در این میان نقش بزرگی را ایفا می‌کنند. این گوشی برخلاف انتظار با آخرین دستاورد کوالکام در زمینه پردازنده‌های موبایلی یعنی Snapdragon 845 عرضه نشده و به جای آن، پروسسور سال گذشته یعنی Snapdragon 835 حضور دارد. این پروسسور نیز البته از قدرت پردازش و گرافیک بالائی برخوردار بوده و مطمئنا، مشکلی برای اجرای حتی پیچیده‌ترین بازی‌های حال حاضر با بالاترین جزئیات به خصوص با توجه به وضوج نچندان بالای صفحه‌نمایش ندارد. حافظه داخلی گوشی 64 یا 128 گیگابایت است و 6 یا 8 گیگابایت رم دارد.

نوبیا Red Magic گوشی مخصوص بازی ZTE

مثل نمونه‌های مشابه، در نوبیا Red Magic نیز یک دکمه اختصاصی روی یکی از لبه‌های دستگاه برای ارتقاء پرفورمنس موقع انجام بازی در نظر گرفته شده که آن را از گوشی‌های عادی تفکیک می‌کند. رد مجیک دارای یک دوربین 24 مگاپیکسلی با f/1.7 در بخش پشتی بوده و لنز دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی آن نیز تا f/2.0 امکان گشودگی دارد.

باتری 3,800mAh رِد مجیک به شارژ سریع مجهز است و یک اسپیکر تکی با پشتیابنی از صدای DTS دارد. سنسور اثر انگشت این مدل نیز در پشت آن قرار گرفته است. سیستم‌عامل دستگاه نسخه 8.1 اندروید Oreo بوده و رابط کاربری آن نیز براساس لانچر اختصاصی موسوم Red Magic launcher شکل گرفته است. این گوشی از 6 روز دیگر با قیمت 399 دلاری  برای نسخه 6GB/64GB عرضه شده و ورژن 8GB/128GB نیز با قیمت 479 دلار به بازار عرضه می‌شود.

منبع

 

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ