اپل قاب باتری اضافه برای آیفون 6 و 6S ساخت!

1
5520
ارائه کیس باتری برای آیفون‌های 6 و 6S توسط اپل

یکی داغ‌ترین بازارهای لوازم حانبی در دنیای موبایل به گوشی‌های آیفون تعلق دارد و تا به امروز صدها شرکت مختلف در سرتاسر دنیا اقدام به تولید لوازم جانبی برای آیفون‌ها کرده‌اند اما خود اپل معمولا در این زمینه چندان مشتاق نبوده و به جز برخی موارد ظاهری هیچگاه جدا به این بازار وارد نشده امروز اما این شرکت برای اولین بار یک قاب باتری اضافه را برای آیفون‌های 6 و 6S ارائه کرد.

battery case iphone 6s apple - قاب باتری اپل

از سوی دیگر به جز بازار داغ لوازم جانبی یکی از کمبودهای گوشی‌های آیفون که از نسل نخست تا به امروز همراه این برند بوده است ضعف باتری این دستگاه‌ها است که معمولا هیچ‌گاه از یک روز فراتر نمی‌رود برای جبران این مشکل شرکت‌های فراوانی کیس‌های باتری متعددی را برای آیفون‌های مختلف ارائه کرده‌‌اند اما اغلب آنها یا بسیار بزرگ و زمخت طراحی شده‌اند یا باتری درون آنها از کیفیت و دوام بالایی برخوردار نیست. قابل ارائه شده توسط اپل اما قرار است هردوی این موارد یعنی زیبایی ظاهری و کیفیت باتری را پوشش دهد.

ارائه کیس باتری برای آیفون‌های 6 و 6S توسط اپل

ارائه کیس باتری برای آیفون‌های 6 و 6S توسط اپل

این باتری جدید که از سوی اپل با عنوان Smart Battery case شناخته می‌شود دارای یک باتری 1877 میلی آمپر ساعتی بوده که در قسمت برجسته پشت این قاب باتری قرار می‌گیرد. اتصال این قاب با گوشی از طریق پورت Lightning صورت گرفته و به گفته اپل تا 25 ساعت زمان مکالمه بیشتری، تا 18 ساعت امکان استفاده بیشتر از اینترنت LTE و تا 20 ساعت زمان پخش ویدئوی بیشتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت. این قاب باتری در حال حاضر تنها برای آیفون‌های 6 و 6S ارائه شده و با توحه به اینکه به عنوانن مونه ظرفیت باتری iPhone 6S تنها 1715 میلی آمپر ساعت است می‌توان انتظار داشت که با این باتری 1877mAh دوام باتری گوشی حداقل دو برابر شود.

ارائه کیس باتری برای آیفون‌های 6 و 6S توسط اپل

میزان باتری باقی مانده در این کیس در گوشی هم در صفحه قفل و هم در قسمت Today در Notification Center قابل مشاهده است.

از نظر ظاهری این قاب باتری از طراحی مناسبی برخوردار است و با آنکه همانند دیگر نمونه‌های این رده از برجستگی نسبتا زیادی در بخش پشتی بهره می‌برد اما در کل چندان نیز نازیبا به نظر نمی‌رسد.

ارائه کیس باتری برای آیفون‌های 6 و 6S توسط اپل

به گفته اپل این کیس از از جنس میکروفایبر ساخته شده و در دو رنگ سفید و خاکستری ارائه می‌شود از طیف وسیعی از لوازم جانبی ارائه شده برای گوشی‌های آیفون از جمله کابل اتصالات سیمی Lightning و داک‌های طراحی شده برای این پورت پشتیبانی می‌‌کند. قیمت اپل برای این کیس 99 دلار است

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ