شگفتانه و تکان‌شگفت‌انگیز؛ پیشنهاد ویژۀ عید فطر برای ایرانسلی‌ها

0
1500
شگفتانه و تکان‌شگفت‌انگیز؛ پیشنهاد ویژۀ عید فطر برای ایرانسلی‌ها

ایرانسل به مناسبت عید فطر، برای مشترکان اینترنت پرسرعت همراه، پیشنهاد ویژۀ «شگفتانۀ عید فطر» و برای مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت، هزاران جایزۀ ویژه در بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن «ایرانسل من» ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «شگفتانه»، شامل یک گیگابایت اینترنت هدیه و سه گیگابایت اینترنت پرسرعت همراه با قیمت تخفیفی ویژه است. مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل، می‌توانند بستۀ رایگان یک گیگابایتی را در روزهای 4 یا 5 خرداد ماه 1399 با شماره‌گیری کد دستوری #1399* فعال کنند. این بستۀ هدیه، طی این دو روز تنها یک بار قابل فعال‌سازی و به مدت یک ساعت پس از فعال‌سازی قابل استفاده است.

همچنین این دسته از مشترکان، از 4 تا 10 خرداد ماه 1399، می‌توانند با پرداخت تنها 12هزار تومان، از بستۀ تخفیفی سه گیگابایتی اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند. مهلت استفاده از این بسته صرف‌نظر از تاریخ خرید، تا پایان دهم خرداد ماه است. این بسته با شماره‌گیری کد دستوری #5* و یا مراجعه به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن «ایرانسل من» قابل فعال‌سازی است.

همچنین مشترکان خدمات اینترنت ثابت TD-LTE ایرانسل، به مناسب عید فطر، می‌توانند از 29 اردیبهشت تا 4 خرداد، هر روز به بخش «تکان شگفت‌انگیز» در اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و یکی از برندگان 1,110 جایزۀ روزانه و 130 جایزۀ ویژۀ قرعه‌کشی عید فطر باشند.

جوایز روزانه این بخش شامل 10 بسته اینترنت 20 گیگابایتی، 100 بسته اینترنت 2 گیگابایتی و 1000 بسته اینترنت 200 مگابایتی و جوایز ویژه قرعه‌کشی عید فطر نیز شامل 10 ربع سکه طلا، 20 مودم TD-LTE به‌همراه سیم‌کارت ویژه و بسته 30 گیگابایتی و 100 بسته اینترنت 50 گیگابایتی است. مشترکان ایترنت ثابت ایرانسل برای شرکت در قرعه‌کشی، لازم است از 29 اردیبهشت تا 4 خرداد هر روز به ایرانسل‌من مراجعه و شانس خود را در قسمت «تکان شگفت‌انگیز» امتحان کنند.

ارسال یک پاسخ