اپل واچ 2 با GPS در دو ورژن مختلف می‌آید؟

0
2523
ارائه دو اپل واچ در سال 2016

با وجودی که همگان انتظار مشاهده نسل جدید آیفون‌های اپل را در یک ماه آینده دارند، گجت‌های ارائه شده توسط این برند به گوشی‌های هوشمند محدود نشده و نسل بعدی ساعت هوشمند این شرکت نیز در لیست انتظار برای رونمایی رسمی قرار دارد. طبق خبرهای جدید تایید نشده اپل ظاهرا قصد رونمایی از دو اپل واچ مختلف را در نیمه دوم سال 2016 دارد که از اختلاف‌های جزئی با یکدیگر برخوردارند.

خبر جدید به نقل از Ming-Chi Kuo، تحلیلگر موسسه KGI منتشر شده که در آن به ارائه دو اپل واچ مختلف در سال جاری با تغییرات اندک در مقایسه با نسل قبلی این ساعت اشاره شده است. ساعت اول طبق نظر این تحلیلگر تنها نسخه پیشین این ساعت را از درون تغییر داده و به عنوان نمونه از چیپ‌ست پردازشی 16 نانومتری جدید TSMC در آن استفاده شده و قابلیت ضد آب آن نیز ظاهرا با بهبود روبرو شده است.

ارائه دو اپل واچ در سال 2016

نسخه دوم که به گفته این تحلیلگر اپل واچ 2 (Apple Watch 2) خوانده می‌شود نیز در زمینه طراحی با نکته جدید و خاصی روبرو نمی‌شود اما در اپل واچ 2 گزینه‌های تازه‌ای نظیر فشارسنج (بارومتر)، مسیریاب GPS و باتری با ظرفیت بالاتر دیده می‌شود.

Kuo معتقد است که اپل تا سال 2017 تغییری در شکل ظاهری ساعت‌های هوشمند خود ایجاد نمی‌کند ولی در این سال اتصال LTE و دیتا به آن افزوده می‌شود. تغییرات ظاهری اصلی به گفته Kuo در سال 2018 رخ می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ