واکمن 4 اینچی بدون هدست 1200 دلار!

0
2321
واکمن اشرافی سونی

یکی از معدود گجت‌های معرفی شده توسط سونی در کنفرانس این برند در بامداد امروز یک پخش‌کننده موسیقی با وضوح بالا (Hi-res) بود که در نوع خود دیوایس بسیار لوکس و اشرافی به حساب می‌آید. این پخش‌کننده موسیقی به سیستم‌عامل اندروید هم مجهز است اما برای خرید آن باید نزدیک به 1200 دلار هزینه کنید و با این هزینه نیز نمی‌تواند تجربه کاملی را از موسیقی با کیفیت داشته باشید.

واکمن سونی که NWZ-ZX2 خوانده می‌شود دارای صفحه‌نمایش 4 اینچی با وضوح نازل 800×480 پیکسل است که با وجود آنکه صفحه‌نمایش تاثیر چندانی در تجربه صوتی کاربران ندارد اما انتخاب وضوح WVGA در زمانه پنل‌های QHD و 4K ناشایست به نظر می‌رسد. این پخش‌کننده دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت است که در این مورد نیز با اینکه در نگاه اول با حجم بالایی از حافظه روبرو هستیم اما در عمل و با در نظر گرفتن اینکه یک آلبوم FLAC ممکن است بیش از 1 گیگابایت حجم داشته باشد بنابراین نمی‌توان حجم بالایی از موسیقی با کیفیت و غیر فشرده را روی این دیوایس ذخیره کرد.

واکمن اشرافی سونی

 

البته این تنها محل ذخیره‌سازی دستگاه نیست و می‌توان از طریق Micro SD Card این حافظه را ارتقا داد. با رقم 1200 دلار سونی حتی برای این محصول یک هدست از هر نوع (بی کیفیت یا با کیفیت) در نظر نگرفته است و برای کاربرانی که در حد یک الترابوک پیشرفته برای این پلیر هزینه می‌کنند مطمئنا کیفیت صدا در درجه اول اهمیت قرار دارد و به همین علت هزینه‌ای چند صد دلاری برای خرید یک هدست را نیز باید به رقم افسانه‌ای این واکمن افزود.

واکمن اشرافی سونی

 

در سمت نکات مثبت، این پخش‌کننده از فرمت صوتی FLAC/ALAC تا 24 بیت و نمونه‌برداری 96KHz پشتیبانی می‌کند و بلوتوث، وای‌فای dual band و DLNA نیز در آن حضور دارند. سیستم‌عامل دستگاه نسخه 4.2 اندروید است و باتری آن در صورت گوش دادن به موسیقی MP3 با کیفیت 128Kbps تا 60 ساعت دوام دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ