پیش‌دستی مجدد LG: اندروید 6 هفته آینده برای G4

0
2245
ارائه اندروید 6 مارشملو برای LG G4

شرکت ال‌جی سال گذشته نیز تقریبا اولین شرکتی بود که حتی قبل از برخی دیوایس‌های نکسوس گوگل نسخه پنجم سیستم‌عامل اندروید را برای پرچمدار آن زمان خود یعنی LG G3 ارائه کرد. یک سال پس از آن تاریخ این شرکت بار دیگر ظاهرا پرچمدار ارائه ورزن جدید سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید 6 مارشملو برای LG G4 شده است و این گوشی هفته آینده این آپدیت را دریافت می‌کند.

شرکت LG اعلام کرده است که کار روی ارائه اندروید 6 برای LG G4 را آغاز کرده و از هفته آینده آن را البته به صورت محدود در دسترس کاربران قرار می‌دهد در این میان همانند رویه این شرکت در سال گذشته این بار نیز ظاهرا کاربران لهستانی اولین کاربرانی خواهند که طعم مارشملو را روی G4 خواهند چشید و پس از آن طبق گفته LG دیگر کاربران در اروپا، آسیا و آمریکا نیز این نسخه از اندروید را برای G4 دریافت خواهند کرد هرچند زمان دریافت این آپدیت در دیگر مناطق هنوز مشخص نشده است.

ارائه اندروید 6 مارشملو برای LG G4

در بیانیه این شرکت Chris Yie مدیر کل و مسئول بخش marketing communications در LG Mobile ضمن اشاره به همکاری نزدیک ال‌جی و گوگل این همکاری را علت ارائه سریع اندروید 6 توسط این برند و زودتر از تمامی رقبای دیگر عنوان کرد .

منبع

ارسال یک پاسخ