جعبه، مشخصات رسمی و تصویر نهایی نکسوس‌ها

0
2459
آخرین خبرها از نکسوس های ال جی و هواوی گوگل google

تنها شش روز دیگر تا 29 سپتامبر و معرفی رسمی نکسوس‌های جدید گوگل وقت باقی ست در این فرصت تقریبا همه چیز در مورد این دو گوشی مشخص شده و تقریبا هیچ نکته ناشناخته دیگری در مورد این دو گوشی که توسط ال‌جی و هواوی ساخته شده‌اند باقی نمانده است. در طیف جدیدی از اطلاعات رخنه کرد علاوه بر تایید شدن مشخصات نهایی با تصاویر رسمی و جعبه دو گوشی آشنا می‌شویم.

در خبر اول امروز تصاویر رندر رسمی از نکسوس هواوی که اینک می‌توان با اطمینان از نام Nexus 6P در آن سخن گفت منتشر شده که تقریبا تمامی اطلاعات پیشین در مورد طراحی این گوشی را تایید می‌کند. اولین تصویر، نکسوس 6P را در رنگ سفید نشان می‌دهد که با وجود آنکه بخش پشتی گوشی تقریبا به طور کامل سفید است جلوی دستگاه همچنان مشکی باقی می‌ماند. دو اسپیکر استریو در بالا و پایین صفحه‌نمایش دیگر نکته‌ای ست که در این تصویر می‌توان به آن اشاره کرد. سنسور اثر انگشت در مرکز بخش پشتی قرار گرفته است. کل مجموعه 6P بسیار Slim و باریک به نظر می‌رسد و برای ظربه نزدن به طراحی دستگاه و خارج نشدن لنز دوربین از مجموعه دستگاه، گوگل و هواوی تصمیم گرفته‌اند که نوار مشکی رنگی در بالای بخش پشتی گوشی به طور کامل به صورت برآمده طراحی شود.

مشخصات - آخرین خبرها از نکسوس های ال جی و هواوی گوگل google

تصویر بعدی رنگ‌هایی که این گوشی با آن به بازار ارائه می‌شود را به نمایش می‌‌گذارد که در یک نگاه شامل سفید، نقره‌ای، مشکی و طلایی می‌شود که در تمامی این چهار مورد بخش رویی دستگاه همچنان مشکی باقی می‌ماند. در مورد مشخصات Nexus 6P همانطور که بارها اشاره شده با یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD، چیپ‌ست Snapdragon 810، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32/64/128 گیگابایتی و USB Type-C روبرو هستیم. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید 6 یا Marshmallow ارائه می‌شود.

آخرین خبرها از نکسوس های ال جی و هواوی گوگل google

خبر دیگر در مورد این دوگانه به نکسوس ال‌جی تعلق دارد که نام رسمی این مدل نیز تقریبا به طور کامل تایید شده است. Nexus 5X امروز در سایت آمازون ظاهر شد و مشخصات پیشین ارائه شده برای آن چند روز قبل از ارائه به بازار به صورت نسبتا رسمی تایید شد. از جمله این موارد باید به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی، چیپ Snpadragon 808، رم 2 گیگابایتی، حافظه پایه 16 گیگابایتی، دوربین‌های 12.3 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو همراه با باتری 2700mAh اشاره کرد. این گوشی نیز همانند 6P از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی بهره می‌برد. ابعاد این گوشی نیز اینک مشخص شده و 10×76×154 میلیمتر است و 177 گرم وزن دارد که این وزن برای یک گوشی 5.2 اینچی نسبتا زیاد به نظر می‌رسد. البته در مقابل وزن عبارت item weight درج شده که این امیدواری را ایجاد می‌کند که وزن خود گوشی از این مقدار کمتر باشد. در مورد حافظه این مدل ظاهرا تنها دو آپشن 16/32 گیگابایتی در نظر گرفته شده و برخلاف 6P از ورژن‌های بالاتری 64/128 گیگابایتی در این مل خبری نیست.

آخرین خبرها از نکسوس های ال جی و هواوی گوگل google

در نهایت در یکی دیگر از خبرهای ارائه شده در مورد نکسوس‌ها، جعبه محتویات این دو گوشی به نمایش گذاشته شده که کاملا منطبق با واقعیت به نظر می‌رسند و تقریبا دلیلی برای باور نکردن آنها به‌عنوان تصاویر اصلی باکس محتویات این دو گوشی وجود ندارد. این دو تصویر که در پایین مشاهده می‌شوند به نوعی نام دو دستگاه را نیز تایید کرده‌‌اند.

آخرین خبرها از نکسوس های ال جی و هواوی گوگل google

آخرین خبرها از نکسوس های ال جی و هواوی گوگل google

منبع 1

منبع 2

منبع 3 

ارسال یک پاسخ