اولین تصویر Google Pixel 5 XL با سه دوربین و طراحی منحصر به فرد!

1
2915
اولین تصویر Google Pixel 5 XL با دوربین‌های سه‌گانه منحصر به فرد!

نزدیک به یک ماه و نیم پیش بود که تصاویری منتسب به گوشی ارزان‌قیمت بعدی شرکت گوگل یعنی Pixel 4a منتشر شد که آن را با صفحه‌نمایش بزرگ با ناچ پانچی و دوربین تکی در بخش پشتی نشان می‌داد. در این شرابط با اینکه‌ روی کاغذ فاصله بسیار زیادی تا رونمایی از نسل گوشی‌های پیکسل 5 این شرکت داریم اما امروز تصویری منتشر شده که ظاهرا نمای پشتی Google Pixel 5 XL را نشان می‌دهد. این تصویر را یک یوتوبر به نام Jon Prosser در کانال خود با نام Front Page Tech منتشر کرده و از آن به عنوان تصاویر از Google Pixel 5 XL یاد کرده است.

از همین ابتدا البته باید به این نکته اشاره کرد که طبیعتا این تصویر خود گوشی نبوده و اصطلاحا یک طرح ساخته شده به کمک کامپیوتر یا CAD است که به فرم یک رندر سه‌بعدی درآمده است. این یوتوبر بدون اشاره به منبع خود، از وی به عنوان یک منبع قابل اطمینان برای این خبر یاد کرده و طرح فوق را یکی از سه پروتوتایپ یا نمونه اولیه برای ساخت دستگاه نهایی دانسته است. دو نمونه اولیه دیگر برای Pixel 5 ظاهرا هر دو از طراحی مربع‌شکل مثل نمونه‌های فعلی پیکسل 4 بهره می‌برند و تغییر بزرگی در طراحی آن‌ها، حداقل در بخش دوربین وجود ندارد.

اولین تصویر Google Pixel 5 XL با دوربین‌های سه‌گانه منحصر به فرد!

مطابق این طرح٫ گوگل برای اولین بار به سراغ دوربین‌های سه‌گانه در محصولات خود رفته و در بخش پشتی از یک طراحی دوگانه مات و براق بهره گرفته است. دوربین سوم افزوده شده به پیکسل 5 احتمالا یک نمونه التراواید خواهد چرا که یکی از بزرگ‌ترین انتقادهای وارد بر مجموعه گوشی‌های گوگل، غیبت یک دوربین التراواید در این مجموعه است جایی‌‌که تقریبا تمامی رقبای این شرکت از این دوربین در گوشی‌های خود در سال 2019 استفاده کرده‌اند.

در مورد بخش رویی Google Pixel 5 XL هنوز اطلاعای در دست نیست اما می‌توان حدس زد که در این گوشی نیز مثل نسل قبلی از فناوری Motion Sense استفاده شده و بدین‌ترتیب سخت‌افزارهای جداگانه‌ای بدین منظور در لبه بالایی صفحه‌نمایش دستگاه افزوده شود.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ