این دومین موبایل تاشوی سامسونگ است؟

1
2440
این دومین موبایل تاشوی سامسونگ است؟

گلکسی فولد اولین گوشی انعطاف‌پذیر و خم‌شونده سامسونگ حداقل در روزها نخست حضور خود در بازار، چندان موفق ظاهر نشد و پس از ایجاد مشکلاتی برای آن، با تأخیر و چندین ماه پس از زمان اولیه تعیین شده برای آن به بازار ارائه شد. این شرکت اما با درس گرفتن از این شرایط و با نیم‌نگاهی به گوشی موتورولا RAZR 2019 قصد تولید اسمارت‌فون متفاوتی را در این کلاس دارد. دومین موبایل تاشوی سامسونگ طبق خبرهای تأیید نشده‌ای که تا به امروز در دسترس قرار گرفته است مثل RAZR 2019 از وسط تا شده و از ظاهر یک گوشی بزرگ به یک موبایل کوچک قابل جای‌گیری در دست تبدیل می‌شود. امروز اطلاعاتی در مورد این دومین موبایل تاشوی سامسونگ منتشر شده که تصویر منتسب به آن را نشان می‌دهد.

این دومین موبایل تاشوی سامسونگ است؟

طراحی گوشی به آنچه پیش از این نیز اشاره شده بود شباهت دارد و در اینجا نیز با یک گوشی معمولی و بلندقامت که در بالای آن یک ناچ پانچی درون صفحه دیده می‌شود روبرو می‌شویم که به صورت عمودی از وسط تا می‌شود. حاشیه‌های صفحه‌نمایش این گوشی البته در مقایسه با یک نمونه پرچمدار اندکی بیش از اندازه بهنظر می‌رسد و از این رو شاید از لحاظ قیمتی نیز با نمونه بهتری نسبت به گذشته روبرو شویم. ساختار منوی دستگاه همان پوسته آشنای One UI سامسونگ است که در این میان می‌توان انتظار برخی بهینه‌سازی‌ها برای کسب نتیجه بهتر از امکان تا شدن صفحه‌نمایش را داشت.

این دومین موبایل تاشوی سامسونگ است؟

در بخش جلویی گوشی در هنگام بسته بودن دستگاه یک صفحه‌نمایش کوچک برای به نمایش درآوردن تاریخ زمان و نوتیفیکیشن برنامه‌ها وجود دارد که درست در مقابل فلش LED و دوربین دوگانه این مدل جای دارند. جنس بخش پشتی ظاهرا فلزی‌ست و لولاها نیز به آنچه در فولد دیده‌ایم شباهت دارد.

این دومین موبایل تاشوی سامسونگ است؟

طبق گزارش‌های تأیید نشده این موبایل تاشوی سامسونگ ظاهرا همزمان با گلکسی S11 در 18 فوریه امسال (29 بهمن 1398) با قیمتی حوایل 1,000 دلار عرضه می‌شود.

منبع

یک دیدگاه

  1. اگر گوشی های تاشو تولید انبوه شوند خیلی خوب میشه در این صورت میشه راحت یه گوشی لمسی بزرگ رو تو جیب تا کنیم.

ارسال یک پاسخ