تصویر گلکسی S8 را از این رندر نزدیک به واقعیت ببینید

0
2857
تصویر گلکسی s8

تصویر گلکسی S8 مطمئنا تا زمان رونمایی از خود گوشی در طی چند ماه آینده در دسترس قرار نمی‌گیرد اما به لطف یک سازنده ناشناس قاب‌های گوشی و براساس اطلاعات و دانسته‌های البته تایید نشده از این مدل تصویر گلکسی S8 به صورت رندرهای با کیفیتی در دسترس قرار گرفته است. طبق اطلاعاتی که تا به امروز در مورد S8‌ در دسترس قرار گرفته این گوشی دارای صفحه‌‌نمایشی با کناره‌های خمیده در دو طرف است که تقریبا کل قسمت رویی دستگاه را در بر گرفته و برای اولین بار در این سری از دکمه‌ Home و دو دکمه لمسی دو طرف آن در زیر صفحه‌‌نمایش خبری نیست.

بر پایه این اطلاعات می‌‌توان تصویر گلکسی S8 را تا حدودی در ذهن شکل داد علاوه بر این چندی پیش نیز ماکتی ظاهرا واقعی از این مدل در رسانه‌های مختلف دست به دست شد که این اطلاعات را به میزان زیادی تایید می‌کرد. تصاویر جدید که توسط یک سازنده ناشناس قاب‌های موبایلی ارائه شده تنها 3 عدد هستند اما از خلال آنها می‌توان اطلاعات ارزشمندی را دریافت کرد.

تصویر گلکسی s8

نکته اول در این تصاویر توجه به این مورد است که خمیدگی کناره‌های صفحه‌نمایش اینک به حدی زیاد شد که حاشیه‌های تصویر دیگر در نگاه اول دیده نمی‌شود انتقال دکمه home به درون صفحه‌نمایش و همچنین تعبیه سنسور اثر انگشت به زیر صفحه‌نمایش دیگر نکاتی ست که این رندرها نیز آنها را تایید می‌کنند. در بالا و پایین گوشی دریچه‌های اسپیکر دیده می‌شوند که این می‌‌تواند به معنای وجود اسپیکرهای استریو در این مدل باشد. حضور جک 3.5 میلیمتری هدست نیز در این طرح‌ها جالب به نظر می‌رسد. شکل ظاهری درگاه USB شبیه به microUSB به نظر می‌رسد اما در حالی که هم سری جدید گوشی‌های Galaxy A 2017 و هم گلکسی نوت7 نگون‌بخت از USB Type-C بهره می‌گیرند احتمال به کار نگرفتن این پورت در S8 تقریبا صفر به نظر می‌رسد.

تصویر گلکسی s8

در نهایت در بخش پشتی از یک لنز دوربین استفاده شده و طبق اطلاعات به دست آمده ظاهرا سامسونگ نیز رویه‌ای مثل اپل را در پیش گرفته و تنها مدل‌های Plus این اسمارت‌فون را به دوربین دوگانه مجهز می‌کند. طبق اطلاعات رسیده زمان رونمایی از گلکسی S8 در 18 آوریل 2017 (29 فروردین 1396) خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ