بازهم گوگل پیکسل ، این بار عکس، تیزر و زمان ارائه

0
2155
عکس، تیزر و قیمت گوگل پیکسل و pixel XL

یکی داغ‌ترین خبرهای نیای فناوری در روزهای اخیر که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده مطمئنا به دو گوشی جدید جایگزین نکسوس یعنی خانواده گوگل پیکسل تعلق دارد. Google Pixel و Google Pixel XL که طبق خبرهایی که در گذشته منتشر شده توسط HTC ساخته می‌شوند. خبرهای جدید در مورد این دو گوشی به انتشار عکس‌هایی منتسب به آنها و همچنین نمایش تیزری ست که شاید تصادفا یکی از این دو مدل در آن به نمایش گذاشته شدند.

عکس، تیزر و قیمت گوگل pixel و pixel XL

در عکس‌‌هایی که از خانواده گوگل پیکسل به رنگ سفید منتشر شده تصاویر واضحی از پشت و روی هر دو مدل به چشم می‌خورد و به دلیلی نامشخص پایین هر دو گوشی در پشت و روی آنها پوشانده شده است با وجود این پوشیده شدن کاملا مشخص است که زیر هر دو گوشی یک دکمه فیزیکی وجود دارد. حضور این دکمه در حالی که دو مدل خانواده گوگل پیکسل در بخش پشتی از سنسور اثر انگشت بهره می‌برند جالب به نظر می‌رسد.

عکس، تیزر و قیمت گوگل pixel و pixel XL

مشخصات تکراری اصلی دو گوشی هنوز تغییر خاصی نکرده و انتظار مشاهده صفحه‌نمایش‌های 5.2 و 5.5 اینچی به ترتیب برای گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL با اسنپ‌دراگون 820 و 4 گیگابایت رم هستیم. آنچه امروز در مورد قیمت این دو گوشی مشخص شده نیز تفاوت بزرگی را با نکسوس‌های ارزان‌قیمت گوگل در سال‌های گذشته نشان می‌دهد چرا که ظاهرا نسخه کوچک‌تر این دو مدل با قیمت 650 دلار آغاز می‌شود که قیمت بسیار بالایی برای یک اسمارت‌فون اندرویدی به حساب می‌آید.

 

 

در ادامه خبرهای مرتبط با Google Pixel و Google Pixel XL، مجموعه Nest به عنوان زیرگروهی از شرکت آلفابت فعال در زمینه اتوماسیون خانگی امروز ویدئویی را در کشور هلند منتشر کرده که به طور مشخص از گوشی Pixel در آن استفاده شده است. این گوشی البته ممکن است نمونه واقعی نباشد اما آنچه مشخص است اینکه با اطمینان می‌توان از نکات اشاره شده در مورد طراحی گوشی در خبرهای قبلی با تکیه بر این ویدئو مطمئن بود.

 

 
در نهایت مطابق تبلیغی که گوگل در ابتدای یکی از فصل سریال پر طرفدار بیگ‌بنگ تئوری منتشر کرد مشخص شده که باید روز 4 اکتبر (13 مهر) منتظر ارائه رسمی پیکسل از سوی گوگل باشیم. گوگل همچنین وب‌سایتی را در اختیار علاقه‌مندان قرار  داده (madeby.google.com) که در آن اطلاعات مشابه‌ای در مورد زمان ارائه پیکسل در 4 اکتبر در آن دیده می‌شود. در مراسم معرفی این دو گوشی ظاهرا باید منتظر ارائه دانگل کروم‌کست جدید با پشتیبانی از وضوح 4K و یک گوشی با پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل با نام Daydream باشیم.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

ارسال یک پاسخ